Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lisaa_ schreef:Hoi meiden!
Hierbij hebben wij een datum geprikt en wij hopen dat de meeste dan kunnen mocht niemand nou kunnen doen we natuurlijk een andere datum!
Zondag 6 oktober!!
Hierbij ook de uitslag van de gekozen modellen, wij hebben besloten om voor 4 modellen te gaan omdat we niet konden kiezen uit die 4, t was zoiezo lastig haha![]()
Maar goed zo is hij dus geworden, de reserves maken ook nog steeds kans mee te gaan als er iemand uitvalt om wat voor rede dan ook, dus blijf paraat reserves.
Wat betreft de fotografen;
Het is de bedoeling dat de modellen gaan stemmen welke fotografen er mee mogen, het is dus de bedoeling dat jullie mij een lijstje sturen met daarop de 3 fotografen die jullie mee willen en jullie gaan fotograferen. Daarbij kan er niet gestemd worden op mij of Stephz-design, ik ga mee als fotograaf en organisator dus ik fotografeer zo nu en dan is een fototje tel dus niet echt mee als fotograaf. Stephzdesign daar in tegen telt mee als fotograaf en fotografeert soieso, haar portfolio is op haar site te vinden.
Zouden jullie modellen, mij zo snel mogelijk een lijstje met een top 3 kunnen sturen zodat wij de fotografen bekend kunnen maken?
Citaat:Modellen;
1. Daiswees - Desiree - Miralda - Foto1
2.Moppie - - - - Foto1Foto2
3.. Step - Stephanie - Iwan - Foto1Foto2
4.. Poess91 - Kim - Doutzen - ModelzelfFoto1
Reserve;
1. Arizonagreen - Natalie (Arizona mag ook) - Mansolein's Danser - Foto'smodel&paard
2. kr1985 - Kristaly - Faye (tinkerxfries) - Foto1Foto2Foto3Modelzelf
3. its_laraa - Lara - Rosa - Foto1Foto2
4. - Sjolvir - Do - Tobago (zwarte) of Sjolvir (fjord)(fotografen mogen kiezen) - ModelzelfSjolvirTobago
Fotografen;
1. Stephz-design - Stephanie - Website
2. Celiien - Celine - 12345
3. Moeder AZNLady - Website
4. elmo_browny - Website
5. hamsterfan - Sylvana Dingjan - Website
6. Irene96 - Irene van der Spoel - Website en Facebook
7. _caitlinnn - Caitlin | Caitlin Classics Fotografie - Website & Facebook
8. Sanne_com - Sanne Wollin - Website
9. AZNLady - - Website
10. _l_amanda_l_ - Amanda Melchior - KLIK Website
11. S_en_Z - Samantha van Dijk - Website
12. Fenneeee - fenne - Website
steP schreef:RdLFoto schreef:Volgens mij ben ik te laat?
Dat is echt balen! Anders stond jij zeker in m'n top 3... je maakt super foto's!