Ik kan niet echt een keuze maken tussen de twee opties... Optie 1 lijkt me het meest relaxed. Maar wel minder praktisch voor de fotografen. Ik bemoei me er niet mee haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hannahaapje schreef:Ja, ik ben er ook blij mee.Wat leuk en gezellig dat je de lunch serveert. Ik lust al het eten wel behalve boter dus dat is makkelijk. Drinken is wat lastiger want ik drink niks anders dan cola-light of water, dus ik neem zelf wel een flesje mee.
Ik kan niet echt een keuze maken tussen de twee opties... Optie 1 lijkt me het meest relaxed. Maar wel minder praktisch voor de fotografen. Ik bemoei me er niet mee haha.
sonrisa schreef:ik vind het echt een supper idee maar ik twijfelde heel erg omdat het best ver weg is zo ongeveer 2 uur rijden.
maar nu zie ik dat jullie nog fotograven zoeken en dan vind ik het toch wel leuk om ook mee te doen.
ik heb alleen niet zo heel veel ervaring met mensen fotograveren en ik heb nog geen website ben ik mee bezig.
mijn naam is jacintha en heb dus nog geen site
_Cowgirl schreef:judith_irene schreef:Qua lunch, ik ben allergisch voor Koemelk (zit helaas in heel veel producten)
Verder heb ik 1 van mijn bijrijders bij me als hulp (multiple inzetbaar), zij lust alles wel.
Is dat alleen als je het drinkt? Of ook als je het ruikt?