Ik sluit me bij Suuszels aan! Een vaste datum schept meer duidelijkheid.
Kady1
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-13 10:17
DATUM 12 OKTOBER VRACHELSE HEIDE OOSTERHOUT
MODELLEN 1.) Bokt naam / naam /paard / ras / niveau / Kady1 / Lynn / Douwe / Fries / M2-Z1 / https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 9453_o.jpg deze is van de winter gemaakt hij is nu onwijs meer bespierd. Dit was toen ik net begon met hem te rijden op onderlinge wds.
Ik heb maar gekozen voor de Datum waarbij de meeste mensen hadden aangegeven dat ze konden. Ik hoop dat dit dan wat meer duidelijkheid geeft. WIL JE NIET MEER MEE GEEF HET DOOR dan kijken we of het zin heeft om deze meeting door te laten gaan, hoewel het mij erg leuk lijkt.
EDIT: ook nog even tinker & haflinger & fjorden foto topic bericht gepost over deze meeting, wie weet melden er zich nog wat mensen aan.
Bij een foto meeting komen er verschillende modellen en verschillende fotograven samen, over het algemeen begint men met portret foto's gevolgd door "los gooi foto's" (iets wat voor mij niet perse hoeft dat losgooien maar weet niet wat de fotograven daarvan vinden) Meestal werken de fotograven in groepjes van 2 welke dan beide ong. 10 a 15 min portret en los gooi foto's maken, dit rouleert dan tot alle modellen en fotograven elkaar gehad hebben. Hierna word er dan gereden en dan worden er weer foto's gemaakt.
Meestal krijg je de mooiste foto's op digitaal formaat met watermerk van de fotograven gratis welke je op bokt en bvb FB vrij kunt gebruiken, als je zonder watermerk / of afdruk of op origineel formaat wil dan kan je bij desbetreffende fotograaf deze kopen.
De fotograven mogen de foto's vrij voor hun portfolio gebruiken.
Ik zou mijzelf en mijn moeder loesje2004 graag op willen geven als fotograaf. De lijstjes komen nog.
Suuszels
Geplaatst: 27-09-13 10:15
Vraagje.. Hoe zit het nu met deze meeting? Ik kan inmiddels de 19e niet meer.. zolang hier nog niets vast staat vind ik het lastig om een datum te reserveren. Anders miss handig om een datumprikker te maken?