Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naaoommii schreef:Vanuit Assen is geen 3 kwartier rijden ook niet met trailer, Veendam is toch langer en stevig een dik half uur misschien wel langer licht er aan waar je langs gaat.
Dus bij deze laat ik het zo staan en ik verplaats dan nu niemand, dus ik kan eigenlijk al beginnen met het schema
Irisx94 schreef:Ik kon mijn bericht niet meer wijzigen maar ben er overuit dat ik gewoon hoofdstel doe,
want vind mooie halsters toch wel wat prijzig. Maar ik koop er wel een halstertouw bij met zon ketting.
Dit is het hoofdstel met mobiel gemaakt:
Klikkkk
hahah, oh god wat ben ik een dikke twijfelaar altijd...
Naaoommii schreef:Voor de fotografen!!
Hoelang willen jullie per paard ongeveer fotografen? Ik denk dat een kwartier voldoende is?
Fotografen zijn met zijn 2en of 3en en fotografen 1 paard te gelijk! Dan zijn we met een uur klaar met de portret foto's, daarna losgooi foto's en rijfoto's. Daar neem ik denk ik 10 min per paard en alle fotografen gaan dan tegelijk!
Naaoommii schreef:Kitty als je wil graag!
------------------
Verder heb ik het schema af we zijn volgens het schema om 20 voor 4 klaar. Er zit speling tussen aangezien niet iedereen losgooit. Ik zal straks het schema in het topic zetten
Ik heb voor het losgooien en rijden 10 minuten gedaan anders zijn we om 5 uur nog niet klaar haha.