Zou gewoom een pb sturen dat je bijv vanmiddag om 16u fe uitslag bekend maakt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fantabulouss schreef:Gaan die stemmen de uitslag nog veranderen? Of is t duidelijk? Nu genoeg tijd gehad om te stemmen toch?
NathalietjeB schreef:Fantabulouss schreef:Gaan die stemmen de uitslag nog veranderen? Of is t duidelijk? Nu genoeg tijd gehad om te stemmen toch?
wat zijn jullie ongeduldig zeg.... 12 oktober is pas over 3 weken
NathalietjeB schreef:'t leuke via internet is dat je de toon ervan er niet bij hoort, maar zelf invult...heb het helemaal niet ongeduldig of lelijk bedoelt...alleen heb zovaak met fotomeetings al meegemaakt dat er helemaal niet op stemmen gereageerd wordt, of heel laat....en dan zit iedereen er op te wachten.....wat zijn jullie ongeduldig zeg vind de toon ook niet fijn.... 12 oktober is pas over 3 weken de modellen worden vast snel bekend gemaakt gewoon ff netjes en rustig afwachten dus voor de modellen.
Dorine92 schreef:Ja alleen sommige mensen hebben een druk leven, en willen zo'n dag niet verloren laten gaan, dus willen evt iets anders plannen. Lijkt me nogal logisch.. Bovendien zitten er mensen met vrij vragen van hun werk. Dat moet wel even van tevoren.. Dus vandaar
simongek schreef:Ik heb alleen nog een vraag voor de fotograven. Is het een probleem om geen onder het zadel foto's te maken.
Door omstandigheden is hij niet meer onder het zadel geweest.
Dennis schreef:Het is de planning om Roos binnenkort in jacht model te scheren (of eerst alleen haar borst er uit). Ik weet niet of de fotografen dit een probleem vinden? Ik vind het zelf wel stoer staan, maar er zijn genoeg mensen die het spug lelijk vinden.
Hoe willen jullie Roos op de foto zetten? Los, aan de hand, voor de wagen, aan de lange teugel? In het werk toont ze veel mooier dan los of aan de hand vind ik zelf.