fotomeeting paarden dijkgatsbos 23 november

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fantabulouss

Re: fotomeeting paarden dijkgatsbos 12 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 09:32

Gaan die stemmen de uitslag nog veranderen? Of is t duidelijk? Nu genoeg tijd gehad om te stemmen toch?

Zou gewoom een pb sturen dat je bijv vanmiddag om 16u fe uitslag bekend maakt! :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 10:14

Fantabulouss schreef:
Gaan die stemmen de uitslag nog veranderen? Of is t duidelijk? Nu genoeg tijd gehad om te stemmen toch?

Zou gewoom een pb sturen dat je bijv vanmiddag om 16u fe uitslag bekend maakt! :)

wat zijn jullie ongeduldig zeg vind de toon ook niet fijn -O- .... 12 oktober is pas over 3 weken de modellen worden vast snel bekend gemaakt gewoon ff netjes en rustig afwachten dus voor de modellen.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 10:19

NathalietjeB schreef:
Fantabulouss schreef:

wat zijn jullie ongeduldig zeg -O- .... 12 oktober is pas over 3 weken

Ja alleen sommige mensen hebben een druk leven, en willen zo'n dag niet verloren laten gaan, dus willen evt iets anders plannen. Lijkt me nogal logisch.. Bovendien zitten er mensen met vrij vragen van hun werk. Dat moet wel even van tevoren.. Dus vandaar :j

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 11:02

NathalietjeB schreef:
wat zijn jullie ongeduldig zeg vind de toon ook niet fijn -O- .... 12 oktober is pas over 3 weken de modellen worden vast snel bekend gemaakt gewoon ff netjes en rustig afwachten dus voor de modellen.
't leuke via internet is dat je de toon ervan er niet bij hoort, maar zelf invult...heb het helemaal niet ongeduldig of lelijk bedoelt...alleen heb zovaak met fotomeetings al meegemaakt dat er helemaal niet op stemmen gereageerd wordt, of heel laat....en dan zit iedereen er op te wachten..... :) vandaar dat ik 't zei :) ...

Dorine92 schreef:
Ja alleen sommige mensen hebben een druk leven, en willen zo'n dag niet verloren laten gaan, dus willen evt iets anders plannen. Lijkt me nogal logisch.. Bovendien zitten er mensen met vrij vragen van hun werk. Dat moet wel even van tevoren.. Dus vandaar :j

+1 :o

wennie19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 12:33

had al gezegd dat ik het uiterlijk voor vanavond wou hebben en dan vanavond de uitslag bekend maak.
heb der ook al een pb gestuurd als herinnering

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:52

Hoelaat komt de uitslag online vanavond?:) dan kijken jasmijn en ik dan nog even op bokt namelijk :)

wennie19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 22:39

hier is ie dan de uitslag *\o/*

Modellen
1 Wennie19 / Wendy en Madelon (eigenaresse paard) / Boston / KWPN
2 Kashmira / Kashmir / Marie / Haflinger / 1,50m / Kan op commando steigeren
3 Dennis / shet / Rosy
4 Raichuhollow / Lizet / Sparkling White Clever (roepnaam Paultje) / Quarter / Western beleerd
5 Dorine92 / Dorine / Vera / Fjord / Z dressuur
6 dandy200 / anne / dandy / newforest x quarter / 1,50m, 8jarige valk ruin / is goed in schattig kijken, hard crossen, kent een klein beetje vrijheidsdressuur
7 Davexmarit / Marit / Carlos / B-pony welsh / kan wat trucjes van de vrijheidsdressuur
8 Simongek / ? / Simon / KWPN /1.70m

Reserve

1 Saga / Ingeborg / CC (Crystals Clear Shine) / Quarter Horse / 3 jaar / western beleerd / mooi western tuig en een showhalster
2 Dennis / shet / Benno
3 Iloveverona / Jasmijn / Verona / connemara merrie / 11 jaar / 1.50m / schimmel
4 Fanessaa / Vanessa / Lekai / Arabier / Hij kan heel netjes en sierlijk lopen, en hij kan western
5 kiki1976 / wendy / Bo / kruising tinker merrie
6 Arabcarla / Carla / Vesuvia Boko / 10 jarige merrie

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:54

Jeej! Leuke modellen! Paultje, Marie en Vera op 1 dag voor mn lens! :)

Oh ik weet trouwens zeker dat raichuhollow in de middaggroep wil..ze heeft eem horecabedrijf dus gaat de ochtend niet echt redden denk ik :o
Jammer dat Verona niet is uitgekozen..maar volgende x beter. Of hopen dat er een paar modellen afzeggen :)

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 23:07

Jeee wat leuk zeg !!! Thanks fotografen!!! Ja iris.. Leuk leuk leuk!!

RaichuHollow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 23:09

Jeej! Wij zitten erbij!
Ik zou wel graag in de middag ploeg willen.

Leuk leuk!
Groetjes Lizet

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 08:10

jee ik zit er bij!!!

Bedankt dat jullie op mij hebben gestemd :)

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 08:16

Ik heb alleen nog een vraag voor de fotograven. Is het een probleem om geen onder het zadel foto's te maken.

Door omstandigheden is hij niet meer onder het zadel geweest.

Ben wel druk aan het oefenen met laden en vertrouw erop dat het lukt en dat mijn paps hem wil rijden met de trailer.

Hij zal natuurlijk wel netjes gewassen etc worden.!!

Als het kan hier graag ook de middaggroep in verband met de auto die mijn vader in de ochtend mee te werk heeft.

xcarlosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 08:48

jeei vet leuk dat ik er bij zit

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 08:59

jammer zie de meeting nu pas, ik zou nog wel iets willen met de herfst

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 10:25

simongek schreef:
Ik heb alleen nog een vraag voor de fotograven. Is het een probleem om geen onder het zadel foto's te maken.

Door omstandigheden is hij niet meer onder het zadel geweest.

Ik heb een beetje dezelfde vraag want Vera is ineens van de 1 op de andere dag stokkreupel. Ik hoop op een hoefzweer. Ik weet nog niet wanneer ze weer beter is, en als ze nog steeds stokkreupel is kom ik natuurlijk niet, maar als ze herstellende is kan ik wel komen. Maar ik weet dus nog niet of ik er dan alweer op kan. Hoefsmid komt van de week dus dan horen jullie het!

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:05

Het is geen hoefzweer, en de hoefsmid denkt niet dat het de pezen zijn. Hij denkt dat Veer gewoon een rare beweging heeft gemaakt, en dat ze met een paar dagen wel weer goed is! Dus we wachten het even af, maar misschien dat ik er gewoon op kan. Ze is al een stuk minder kreupel, dus ik ga na het weekend nog een keer laten draven en kijken hoe ze loopt.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:17

Hoop dat je er snel weer op kan Dorine :) wil natuurlijk wel actiefoto's van jullie schieten ;)

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:18

Ja idd.. nja ook gewoon voor onze wedstrijden..
Hoe langer ik er niet op zit, hoe dikker ze wordt :P en hoe meer bespiering ze verliest

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:21

Het is de planning om Roos binnenkort in jacht model te scheren (of eerst alleen haar borst er uit). Ik weet niet of de fotografen dit een probleem vinden? Ik vind het zelf wel stoer staan, maar er zijn genoeg mensen die het spug lelijk vinden.

Hoe willen jullie Roos op de foto zetten? Los, aan de hand, voor de wagen, aan de lange teugel? In het werk toont ze veel mooier dan los of aan de hand vind ik zelf.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:24

Ik vind jacht idd ook niet mooi, maarja das een kwestie van smaak. Ik bedenk me naar aanleiding van jouw berichtje wel iets wat niet zo handig is..
Vera krijgt ook een dikke vacht, maar ik ga haar niet scheren als ze nog niet aan het werk is. Maar als ik haar de dag voor de shoot pas scheer, dan heb je van die scheerstrepen, dat is ook spuuglelijk..
Niet zo handig dus.. Nja we wachten wel even af hoe ze na het weekend loopt. Als ze goed loopt hoop ik haar eind volgende week te scheren, en anders moet ze maar met dikke vacht op de foto..

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:27

Dennis schreef:
Het is de planning om Roos binnenkort in jacht model te scheren (of eerst alleen haar borst er uit). Ik weet niet of de fotografen dit een probleem vinden? Ik vind het zelf wel stoer staan, maar er zijn genoeg mensen die het spug lelijk vinden.

Hoe willen jullie Roos op de foto zetten? Los, aan de hand, voor de wagen, aan de lange teugel? In het werk toont ze veel mooier dan los of aan de hand vind ik zelf.

Ik heb paarden liever helemaal niet geschoren voor m'n lens :)
En op een fotomeeting wordt altijd zowel portret als losgooi en/of werkfoto's gemaakt :) dus het kan allemaal ;)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:31

Roos moet de 13e een mini-marathon lopen dus dan moet er wel haar vanaf zijn(in een tandem of 4span, en een van de pony's moet de 9e nog naar de keuring dus kan ik ook pas na die tijd scheren). Vandaar dat ik me voor de ochtend groep op gegeven heb ;), dan zou ik haar eventueel 's middags nog kunnen doen.

Roos is aan de hand een slome sukkel. In het werk word ze pas mooi :j. Tot vorig jaar liep ze ZZ dressuur en ZZ vaardigheid, nu door tijd gebrek alleen mini-marathons en kinderlesjes.

xcarlosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 14:34

1 ding wil ik nog ff aangeven, ik zie er niet uit als ik op carlos rij :( maar ik ben niet te zwaar maar kwa lente is het geen gezicht als het kan wil ik graag mijn zusje er op zetten en probeer ik wat kunstjes :j en losgooien is ook geen probleem :P

wennie19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 14:37

het schema

Afbeelding
Afbeelding

en een foto van de parkeerplaats (roze omlijnde)
Afbeelding

xcarlosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:16

is die verzamel plek bij dat weiland met die koeien?