Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:als je online wet bijvoorbeeld in je eigen website dan kun je toch je foto vast zetten, dat iemand die er op klikt de melding krijgt deze foto is auteursrechtelijk beschermd.
Maar voor een port folio heb je alles toch in boeken ipv website?
Marcato schreef:Zoeken jullie nog modellen? Ik ben dat weekend in de buurt en kan evt met mijn kids komen.
Als jullie nog een mooie plek zoeken. Bij Droompark de Zanding in Otterlo kun je makkelijk parkeren en (zonder op het park te komen) heb je een prachtige hei/zandverstuiving. Is dat geen goede optie??
Marcato schreef:Zoeken jullie nog modellen? Ik ben dat weekend in de buurt en kan evt met mijn kids komen.
Als jullie nog een mooie plek zoeken. Bij Droompark de Zanding in Otterlo kun je makkelijk parkeren en (zonder op het park te komen) heb je een prachtige hei/zandverstuiving. Is dat geen goede optie??
Zazzel schreef:Marcato schreef:Zoeken jullie nog modellen? Ik ben dat weekend in de buurt en kan evt met mijn kids komen.
We hebben nog plek voor modellen, met jou erbij zijn er 6 modellen. Alleen door afmeldingen hebben we maar 4 fotografen.
Ik denk dat het daarom het handigste is om 2 groepen van 3 modellen te maken.
Het oorspronkelijke idee was ongeveer 10 minuten fotograferen per model, omdat het voor de kinderen anders teveel wordt. Er zullen nu drie groepen fotografen zijn (een duo, en 2 alleen). Dus misschien kan de tijd per model 15 minuten zijn?
Is het dan een idee om om 9:30 te verzamelen om met groep 1 te beginnen, en om 11:00 met groep 2? Op die manier is er tijd voor uitloop en pauze, maar ook voor eventuele extra verzoeken van de modellen uit.
Bedankt voor het locatievoorstel trouwens, maar we zoeken het liefst een locatie met heide, omdat de bloeiende heide zo mooi is voor foto's
Freckles schreef:Aan de overkant van de schaapskooi heb je ook nog heide. Dus aan de kant van juffrouw Tok.
Vanuit Ede links van de weg