Haha, elke keer wil ik ze voor m'n lens, maar elke keer lopen we mekaar mis
horsieslii
Geplaatst: 02-08-13 15:36
Leuke lijst
Fem
Geplaatst: 02-08-13 15:37
Ja dat was mij al opgevallen Femke... Ik heb de pony's van Rowan al vaker op de foto gezet... maar meestal bij haar op stal... en in zo'n setting is natuurlijk wel speciaal... ze heeft gewoon mooie pony's!
Jammer geen geluk voor mij , van de week maar is kijken of ik van iemand een fototoestel kan lenen dan. Een keertje ook betere fotos maken als met mijn telefoon :p
zijn fotograven nog welkom ? ik heb eventeel ook nog een zwart paarse keltische jurk te leen
magicmist
Geplaatst: 02-08-13 19:22
ik sta ook op de reserve lijst en op de andere lijst met moon. ik kan niet met drie komen, dus denk dat eefje of jackson dan van de reservelijst af moeten
Jammer dat ik moet werken had het een zeer gave meeting gevonden maar ach volgende x beter Ik heb inderdaad jolijn mijn mooie set aangeboden dus die kan in stijl komen
We gaan dit weekeinde naar het kasteel om te kijken wat de mogelijkheden zijn en van daar uit ga ik een planning maken Wil wel graag in 2 groepen doen maar dan dat de eerste groep misschien wel zou kunnen blijven maar dat ga ik nog even allemaal uit pluizen
Ik vooral benieuwd naar een starttijd van de meeting... Dit omdat ik 's ochtends nog ben 'geboekt' voor een shoot.. en ik even wil kijken of het voor mij haalbaar is om te komen. Hopelijk wel, heb de andere shoot speciaal in de ochtend gepland!
Maar ik begreep dat het bruidspaar op de foto gaat met de paarden? Dus gaan wij er dan ook nog bij op? Omdat ik allemaal jurkenpraat voorbij zie komen. Ik bedoel het is wel hun trouwlocatie dus ik kan me voorstellen dat alles om hun gaat draaien.
Anoniem
Geplaatst: 04-08-13 10:00
Miracle_ schreef:
Maar ik begreep dat het bruidspaar op de foto gaat met de paarden? Dus gaan wij er dan ook nog bij op? Omdat ik allemaal jurkenpraat voorbij zie komen. Ik bedoel het is wel hun trouwlocatie dus ik kan me voorstellen dat alles om hun gaat draaien.
Is ook mijn vraag
Fem
Geplaatst: 04-08-13 10:53
Er was ervoor waarschijnlijk toch nog tijd? Dan daarvoor evt. Nog wel iets van verkleding toch? Maar ben het er mee eens dat als het bruidspaar komt, dat er dan niemand in jurken, klederdracht, etc. moet lopen...
[edit] of dat moet juist de vraag zijn van het bruidspaar, dan is het een ander verhaal...
Vanmiddag samen met samantha en onze mannen naar het kasteel geweest om te gaan kijken. Het kasteel is niet heel groot en binnen in het kasteel en op de binnenplaats ia weinig plaats om foto's te maken. Ik denk dat we het echt moeten hebben van de ingang/brug van het kasteel en aan de buitenkant langs het kasteel. Samantha heeft foto's gemaakt en zal ze hier nog wwl plaatsen
Dan rest nog steeds de vraag, gaat het bruidje met de paarden op de foto? Moeten we zelf met de paarden op de foto in jurken of iets dergelijks? Zou het graag willen weten, het is al snel zaterdag!
Magicmist en ik reizen samen met onze paarden dus of wij bij elkaar in de groep kunnen
kyara1989
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-13 21:36
Hallo Allemaal!
Vandaag zijn we gaan kijken bij het kasteel echter viel de ruime erg tegen! Om het kasteel hebben we denk ik maximaal 6 mooie plekken om foto's te maken! We hebben geen plek voor een Paddock en de binnen plaats mag je eigenlijk nog niet eens een binnen plaats noemen als je er 1 groot paard neer zet is het al vol... De paden om het kasteel heen zijn erg smal dus de kans is er dat grote paarden om het kasteel niet hele mooie foto's zullen gaan krijgen (kan wel maar zeg het der wel ff bij).
Hier even wat foto's met uitleg:
1. Dit is het eerste wat we zien als we aan komen.
2. De inrit noem ik het maar even dat is wel echt een heel mooi pad!
3. De brug van wat verder af dat is wel een mooie plek!
4. De brug van dichterbij.
5. Voor we de brug over gaan hebben we deze prachtige toren.
6. Als je net over de brug bent heb je een hele mooie entre (boog)
7. Op de binnen plaats heb je dit leuke hoekje (ga morgen even bellen of we daar op mogen gaan staan met paarden)
8. Dan heb je op de binnen plaats nog een erg leuke struikje waarbij je een van de torens op de achtergrond krijgt.
9. Als je op de binnen plaats een brugje over gaat zie je nog deze 2 dingen ( de vele bogen zijn aan de buitenkant veel en veel mooier)
10. Bij de bogen op de binnen plaats hebben we wel een mooie toren.
11. Als je dan weer terug loopt heb je deze mooie plek.
12. Weer buiten het kasteel heb je dan als je door loopt deze pracht van een toren die je vanaf hier erg mooi op de foto kan zetten.
13. Dan heb je op de hoek nog deze mooie plek (kan langs de boom af)
14. Vanaf de zelfde hoek heb je ook deze kant van het kasteel dat je erbij kan pakken.
15. De volgende hoek krijg je deze kant van het kasteel.
16. Dan gaan we weer de hoek om en krijgen we een erg smal pad maar heb je wel deze mooie boom.
17. De boom vanaf de andere kant.
18. Weer een stukje verder heb je deze mooie plek (maar we zijn nog steeds op een erg smal pad)
19. Ook hier zie je weer de boom en een stukje kasteel!
20. En toen waren we weer aan het begin.
Zoals jullie nu kunnen zien is het allemaal erg smal en zijn we ook zo rond..
Denk er allemaal is even over na of we niet met teveel mensen zijn?