Vind het erg jammer, maar het word anders echt te veel voor de paarden (en mezelf).
Anoniem
Geplaatst: 05-10-13 12:14
Balen!
Dat betekent dat we nog 1 plekje over hebben voor een model!
Hieronder het rooster weer aangepast met dus de open plek.
Tijden houden we dus gelijk, sorry. Ik hoop dat er oplossingen gevonden kunnen worden! Maar ik ga er vanuit dat de modellen hier ook enigzins al op voorbereid zijn en om dan alles weer om te gooien is ook weer zoiets...
Foutje van mijn kant, niet helemaal duidelijk maarrr : na de portretfoto's is er dus tijd en ruimte voor rijfoto's/losfoto's (voor wie daar vertrouwen in heeft met z'n paard, geen verplicht iets!!!) of andere foto ideetjes om uit te werken!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-10-13 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Klopt De laatste 'portretsessie' eindigt om 10 over half 11 / 10 over half 1. Daarna is er dus nog ruimte en mogelijkheid om rijfoto's of, wie daar behoefte / vertrouwen in heeft, losgooi foto's. Ook kunnen er dan nog andere foto's gemaakt worden mochten fotografen/modellen bepaalde voorkeuren hebben Zie nu inderdaad dat het niet helemaal duidelijk erop staat Zal dat er nog even bijzetten
Sorry ik meld mij af ik heb geen vervoer en zit een beetje krap kwa geld ik heb die week ook heel veel toetsen en mondeling en daar moet ik wel.even voor gaan. Ik wens jullie heel veel plezier !
Jammer, maar begrijpelijk! Ik heb de eerste reserve fotograaf een berichtje gestuurd!
jihoe
Geplaatst: 11-10-13 15:41
ik schaam me erg om af te moeten zeggen, had er enorm veel zin in, maar ik ga een weekend met man paard en hond naar Kootwijk en het enigste weekend dat mijn man kan is precies dat weekend
Jammer! Dan hebben we weer een plekje over voor in de 2e groep, voor een model! Fleur, gooi je FB maar weer aan
Hier dan weer het voorlopige rooster. Ik wacht nog op reactie af van Fiction en anders wordt Celinaa_H de eerste op de reservelijst en komt zij er dus bij op de meeting!
Ja maar dan komen we in de knoop met dat er teveel fotografen tegelijk 1 paard op de foto zetten, dan krijg je zulke eentonige foto's En anders zitten 2 fotografen tussendoor niks te doen
Ja maar dan komen we in de knoop met dat er teveel fotografen tegelijk 1 paard op de foto zetten, dan krijg je zulke eentonige foto's En anders zitten 2 fotografen tussendoor niks te doen
Kunnen die geen behind the scenes foto's maken dan? Dat is ook leuk om te hebben hoor
Doen we dat gewoon haha. Houden we de 2e groep op 3 modellen Ben nog even in pb wisseling over de reserve fotograaf ,wanneer ik dat weet dan pas ik het schema aan en dan hebben we als het goed is een definitief schema