Ik heb zelf nog niet zoveel ervaring met fotomeetings en het hele beloop, dus ik weet ook niet precies wat handigheid is. Aan hoeveel modellen zit iedereen zelf te denken?
Ikzelf heb nu 2 meetings gehad. Eerste waren 3 paarden, 2e was 4 in.de ochtend en 4 in de middsg. Moet zeggen.dat dat laatste wel erg veel was. We waren bij t leersumse veld en vond de locatie niet gevarieerd genoeg. Waren bij de middaggroep n beetje de inspiratie kwijt qua foto's.
Bij Den treek is echter wel veel meer variatie, het is daar ooo veel ruimer
Ik persoonlijk heb er t liefst 4, Max 6.
ElineCath
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-13 09:09
Ik zat eraan te denken dat alle foto grafen iedereen fotograferen, dat we eerst alle modellen aan een fotograaf koppelen en dan steeds na een kwartier door wisselen?
Of we verdelen het, drie fotografen en drie modellen die elk kwartier wisselen?
Ja dat lijkt mij ook fijn! Als ik dan in de ochtend ga, en we er ong 1,5 tussen doen, dan kunnen de fotografen lunchen enzo en dan breng ik snel mn pony naar huis!
Calanddra, wat is de afstand tussen parkeerplaats en een goeie fotolocatie?
_Priscilla
Geplaatst: 26-07-13 09:56
ElineCath schreef:
Ja dat is ook goed! En dan elke keer twee fotografen bij 1 model?
Dit lijkt me wel een goed idee ja. Ik vind het zelf wel fijn om met een andere of meerdere fotograven bij een model te staan , zo kan je ook nog wat van mekaar leren.
Calanddra
Geplaatst: 26-07-13 09:58
Het fijnste is om in koppels van fotografen te werken. Of in groepjes. Dus 2/3 fotografen per groep. Je zou anders eens bij andere topics kunnen kijken voor schemas.
Beide locaties waar ik ben geweest was t 5-10 min wandelen, dat is nog wel te doen
Je moet alleen wel rekening houden met penningen. Bij Den treek moet je bijvoorbeeld wel n penning hebben,bij t leersumse veld niet