Dat kennen ze beide. Zelfs t kleine monster (Die helaas niet meer zo pup is )
Dan laat ik de fotografen lekker zelf met ideeën komen, vooral de tervuerense kan best wat leuke dingen.
Ik zal het ook wel leuk vinden, mits Talsha dat goed vind, onze drie honden ook samen nog een paar keer op de foto te hebben. Ze kennen elkaar erg goed en het is samen een echte roedel. Dus dat lijkt me wel super als dat mogelijk is.
Jolijnn
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-13 13:48
DATUM 22 SEPTEMBER
1.Yvonne_V 2. Jolijnn 3. Loveannax 4. Gitte 5. Anne sophie 7. Sandra 8. hetjerose
Modellen 1.Jess met Chief 2. Talsha met Donna 3. Mignonne met brontie en Dymos 4. Inney met Hunter en Gaia 6. _xDyan met Appie en Buddy 7. Sara's ouder met hond 8. ShirlMilou met Zwieber
Ochtendgroep
Fotografen: 1. Yvonne_V & Jolijnn 2. Loveannax & Anne Sophie 3. sandra & melanievs 4. Gitte & hetjerose
Modellen 1. Jess met Chief 2. Talsha met Donna 3. Mignonne met Brontie en Dymos 4. _xDyan met appie en Buddy
Middaggroep
Fotografen: 1. Gitte & Sandra 2. Loveannax &Yvonne_v 3. Jolijnn & Hetjerose 4. Anne Sophie
Modellen: 1. Inney met Hunter en Gaia 2. kan eventueel nog een hond tussen 3. sandra's ouders met hond 4. ShirlMilou met Zwieber
12.00 – 12.30 pauze voor de fotografen, en om 12.00 nog even groepsfoto maken 12.30 middag groep verzamelen op parkeer terrein zandbergen 14.30 kan er nog een groepsfoto worden gemaakt
Modellen kunnen onderling wel ruilen maar we sws een week van te voren aangeven Fotografen kunnen halverwege een groep ook nog ruilen, maar kans dat je dan niet alle modellen krijgt.
modellen + fotografen met streep eronder zijn er zeker weten bij
Er kunnen nog 1 fotograaf en 1 model bij, dus als je iemand weet
De ene hond van mijn ouders loopt nog steeds met een kap om... De wond heelt niet zoals het moet/hoort.. Ik ga ze nog even raadplegen, maar ik ben er bang voor.
A oke jammer maar gezondheid van de hond gaat voor Ik zal aniek eens vragen of ze nog een keer wil. De vorige keer vond ze het super
Yvonne_V
Geplaatst: 19-09-13 16:29
Navigeer op ravenhorsterweg, op een gegeven moment krijg je links een weg waar een bordje staat verboden toegang alleen voor bestemmingsverkeer. Deze in rijden en door rijden tot dat je een mast/uitkijktoren ziet. Hier is ook gelijk de parkeerplaats. Het cirkeltje is de parkeerplaats.
even voor de verwachting: het is volgens mij niet mogelijk om bij het water in de buurt te komen
Vanaf de A1 - Volg knooppunt buren richting hengelo, A1, E30 - Neem afslag oldenzaal-zuid (afslag 33) - Ga naar 0.6 km linksaf de Enschedesestraat (n733) op richting oldenzaal - Ga naar 0.6 km rechtsaf de enschedesestraat op - Ga na 80m rechtsaf de lossersestraat op - Neem na 5.2 km de 1e afslag op rotonde - Neem na 0.7 km de derde afslag op de rotonde - Neem na 0.7 km de 1e afslag op de rotonde - ga na 70m linksaf op de Bernard Leurinkstraat - Ga na 25 m rechtsaf op de bernard leurinkstraat - Houd na 300m links aan op de bernard leurinkstraat - ga na 100m rechtsaf de scholtinkstraat op - ga na 250m linksaf de ravenhorsterweg op - u bent gearriveerd
ShirlMilou
Geplaatst: 20-09-13 13:58
Pien (geen bokker) met Qwinty komt zondag ook bij het middagprogramma!
Ik zie ineens zondag staan. Ik heb geen idee waarom, maar ik was echt in de veronderstelling dat het morgen was! Zondag is echter ook prima haha. Wel blij dat ik nog even keek xd