nee heb geen strand, dat is te ver voor dat grut om heen en weer te lopen. Ik heb hier zelf uiteraard bak en wei, kortbij zijn boomgaarden, landerijen, bruggetjes etc waar leuke foto´s genomen kunnen worden.
Nog een kleine 2 weken en dan is de meeting. Helaas ziet het weer er niet al te lekker uit en ook de komende week is het bar slecht. Ik ga de paarden dus niet meer scheren want het is gewoon te koud nu. Heel erg jammer want had alles graag glad aan jullie willen tonen haha Ik hoop dat het weer wat zal verbeteren en dat er een zonnetje zal zijn om het grut op de plaat te zetten.
Ik moet helaas werken die avond.. Kan nog kijken of ik kan ruilen met iemand, maar aangezien ik nu sowieso weer last heb van mijn knie blessure weet ik niet of ik heel handig ben aangezien ik niet kan bukken/door mn knieën gaan?
monnikenburg, ik wil wel graag mooi getoiletteerde pony's voor de lens hebben ipv teddybeertjes. Het is namelijk best een stuk rijden. Kan je een recente foto plaatsen? Dan kan ik even bepalen of dat mijn benzine (is toch een gratis fotoshoot) waard is (beetje arm auf moment vandaar )
ja dat snap ik maar ik ga ze toch echt niet voor een fotoshoot om deze tijd nog scheren. Hoofdjes en beetjes enzo ok maar de rest nee niet echt. Showman, Bucky en Talasha zijn zo ie zo heel kort in vacht dus de hengsten worden in ieder geval showklaar gemaakt mocht het doorgaan. Pearl is ook nog redelijk, Ginny was natuurlijk nog niet top door de slechte afkomst, Tyra is ook nog wel normaal denk ik en die kleine ukken iets langer maar zijn geen teddy beertjes hoor hahaha Als ik eerlijk ben zou ik zelf zeggen van ik blaas hem af. Vooral omdat er een groot aantal mensen van veraf komen.
Diana, ik bedoel ook niet dat ze geschoren moeten zijn, meer van dat het niet al teddy's zijn vandaar de vraag naar recente foto. (pony's met normaal haar vind ik geen probleem)
ik zal morgen even wat foto's maken van allemaal als ze droog zijn haha Nee zijn geen teddy's
_SamanthaV
Geplaatst: 18-09-13 22:45
Ik moet me helaas afmelden. Ik heb het al behoorlijk druk met school en dat weekend heb ik ook verjaardag en andere verplichtingen. Ik vind het jammer, had graag je paardjes eens in het echt gezien Diana... Jullie in ieder geval veel plezier!