Top dat de datum vast staat! Komt voor mij goed uit. De lijst met honden is die nu volledig bij gewerkt want de hondje van mijn vriendin staat er niet bij
Essie73
Hoofdmoderator
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-13 20:32
Ohhhh over heen gelezen zeker, dat wordt dan hond nr 14. Hoe heten je vriendin en haar hond? en wat is het ras?
Tijd???? uh roep maar wat, ik kan de hele dag.
[Edit] Sanne, ik weet het weer, gaat om de kruising Pincher toch? Sorry beetje vergeetachtig, iets met modden enzo
Waar in het Twiske waren jullie trouwens van plan foto's te maken?
SanneeH
Geplaatst: 19-07-13 09:54
Haha maakt niet daarom meld ik het even. Die vriendin heet daisy haar hondje heet Hufter(nee is geen grap ) het is ene kruising dwergpincher met jackrussel
Zie nu pas dat de datum is vastgesteld op zaterdag 17 aug. Balen, ik kan helaas m'n werk niet afzeggen die datum Dus moet me helaas afmelden met Bowie!
somokkele
Geplaatst: 30-07-13 16:05
Hey wat leuk!! Hebben jullie nog modellen nodig? Heb een Mudi (zwart) die ook best op de foto wil. Bij genoeg modellen heb ik gewoon pecht
Honden: 1. Essie73 met dwergpinscher Lana (teef) 2. Essie73 met Amer. bulldog Dilano (reu) 3. Flint09 met naakthondje 4. SanneeH met Friese stabij Cindy 5. Gerda met Goldendoodle Kenzo (reu) 6. Sonja met beagle 7. Damelza met Loena 8. Damelza met Bagheera 9. Kim met blonde labrador Tikaia (teefje) 10. Sjuup met Bo, kruising appenzeller/herder 11. Heleenxx met Nick, bordercollie 12. Sonja met beagle 13. Daisy met Hufter, kruising dwergpinscher/jack russel
reserve: Somokelle met Mudi
Afspraken die we moeten maken:
In welk deel van het twiske spreken we af? Tijdstip? Alle honden tegelijk of in dagdelen? (ik kan zelf niet de hele dag) Nemen we versnaperingen/drinken mee, zo ja wie neemt wat mee? Wat doen we bij echt slecht weer?
We zijn met weinig fotografen dus kunnen best met de groep fotografen bijv 2 of 3 honden tegelijk doen Versnapering zorg ik zelf wel voor En met regen/ grauw weer schiet ik niet want dat schiet voor mij niet op In Oostzaan aan de twiske weg kan je gratis parkeren en heb je meteen een hondenlosloopgebied