Zo, net met Tweety voor het eerst weer een stukje draf gedaan...
Hij gaat lekker, en als er geen echt idiote dingen gebeuren, kan ik dus nu eigenlijk met zekerheid zeggen dat ik zondag kom.
Nog wel voorzichtig, Portret geen probleem, paar foto's in stap moet zeker ook wel kunnen. Los en opjagen wordt hem niet. (los stand mogelijk wel, hij is braaf zat meestal)
Ik heb een paar handen extra, een van de meiden die regelmatig op stal komt vindt het leuk om mee te gaan! Dus dat is mooi. (Lotte)
Mocht er een probleem zijn met de aantallen modellen: Ik weet mogelijk 2 mensen die wel zouden willen.
(Voor zover ik weet beide niet op bokt)
1 = zzlicht sportpaard, bruin, zonder aftekeningen,
2 = is buckskin quarter, met een heel verhaal eraan vast. Leuk dier, maar geen bewegingsfotos mogelijk. Portfolio-technisch door zijn zeer lichte "buttermilk-buckskin" kleurtje misschien wel interessant.
Ik heb deze mensen nog niet gevraagd en ook niet gezegd dat er een meeting is. Weten dus vooralsnog van niets, en kan ook niet beloven dat ze mee willen. Maar ik denk wel dat er interesse zal zijn bij beide.
Nu alleen nog tuig poetsen, en paard schoon zien te krijgen. Verder heb ik alles rond...
Laatst bijgewerkt door Femke_Tweety op 16-07-13 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt