Wegwerken, -> Bewerken dat er een lijn niet meer zichtbaar is. Tenminste zo zeg ik het altijd. Ik zie het al, Er had moeten staan: Ik ben absoluut ook geen gevorderde IN wegwerken. Sorry PartoutZ.
Ik heb nog een deelnemer (model) ze probeert zich nu aan te melden op bokt . Als het kan vera dan wil ze ook mee in de groep van 13u.
Edit: het lukt haar nog niet want ze heeft nog geen 25 posts hier op bokt. Het gaat om Pauline met haflinger Rambo , foto volgt nog, uploaden gaat een beetje traag
Leuk Ilona, gezellig! Ik zet het erbij en dan gooi ik even een schema in elkaar.
En ik hou ook niet van prikkende beesten.. Mijn record staat nu op 20 bulten en worden er steeds meer Als het dan ook te warm wordt ben ik ook van mening dat het gewoon niet te doen is. Maar we zullen zien.
Verder, doordat er best nog een temperatuurtje komt, vraag ik alvast aan alle modellen en fotograven of ze voldoende water willen meenemen. Op mijn fietsje kom ik namelijk niet zover, maar neem ik uiteraard ook wat flessen water mee.
Verdere informatie, maar dat is ook standaard, verwachten de fotograven uiteraard een schoon gepoetst paard, en als eigenaren op de foto willen uiteraard passende kleding met het paard. Maar ik ga er al vanuit dat hieraan is gedacht
Het weer ziet er goed uit voor zondag en idd een lange broek en lange mouwen had ik bedacht . Ik zie dat we eigenlijk vrij laat beginnen en ik heb 's avonds een andere afspraak. Ik moet helaas wel uiterlijk om 16.00 weg.
Misschien ook minder steekbeesten in de ochtend? Moet even kijken of het gaat lukken hoor, als het zo warm is... Mijn hafje is erggg gevoelig op stekende beesten, ben bang dat ie dan niet zo goed stil kan staan... Of hebben de fotograven daar nog tips voor? Morgen maar een grote bus veerust scoren en hem helemaal vol spuiten