@Marjolein: Er zijn twee plekken vrij voor fotografen die we in zullen vullen op basis van de aanmeldingen. Maar als model doe je het anders ook erg goed!
Haha lol. Ik ga liever mee als fotografe eigenlijk. Dit omdat ik met het ook op een eventuele aanmelding voor een opleiding ik dit erg goed zou kunnen gebruiken in portfolio..
Stuur dan even PB met gegevens uit OP. Dan zet ik je er bij als fotograaf. Er zal uit de aangemelde fotografen worden gekozen om de twee plekken op te vullen..
Wellicht dat ik Loevestein dan ook ga benaderen. Ziet er ook wel OK uit als lokatie voor deze meeting en is ook centraal in NL. Ik zet hem iig op de lijst erbij.
Ik heb mn jurkidee af waarschijnlijk. Ik heb nog een leuk bruin korset en ga er van tule een soort van heel wijd uitstaande tutu bij maken en eventueel nog een soort van bijpassende vleugels als ik nog tijd over heb.
Ik ga ze iig een mailtje sturen om te informeren wat de mogelijkheden zijn. Waarschijnlijk is net als vampierenmeeting en Shire meeting wel een bijdrage nodig om op het terrein te mogen fotograferen.