aaaaaaaaaaahh super! heb er zóó veel zin in! Omdat eht de onze eerste meeting is ben ik ook best zenuwachtig
xLouise
Geplaatst: 13-06-13 21:23
Valanee schreef:
Lieve mensen!
Ik moet mij helaas afmelden vanwege mijn gezondheid.. Heb nog steeds ontzettend veel last van mijn keel en ook financieel even beter om mij hiervoor af te melden. Hopelijk maak ik een reserve blij!
Heel erg veel plezier !
Aww wat jammer!
xMiinh
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-13 22:12
Ze voorspellen weer redelijk mooi weer voor zondag..
Is het goed als ik een nieuwe whatsapp groepschat maak? Ik heb nog wel whatsapp namelijk op mn oude telefoon.
Fotografen, zouden jullie het een probleem vinden om één actie model minder te hebben? zoals jullie hebben gelezen is fiero kreupel geworden, wat mij betreft mag hij wel alleen model staan maar dan zonder actie, wat vinden jullie?
Dank je! Wil binnenkort zeker met der gaan springen!
Dyonepooh1
Geplaatst: 14-06-13 07:12
pfffffff ik zou me echt helemaal kapot schrikken als mij zoiets zou overkomen! De reden dat ik Pooh liever aan de longe houd, die kleine glipt óveral onder of tussen door of springt er ook overheen! Of hij moet echt zn goede dag hebben en dat hij braaf achter mij aan rent als ik ook ren
ja dat zou ik ook mooi vinden, maar dat verwacht ik niet op het zand wil ik wel proberen om haar evt los te doen maar beloof niets, al helemaal niet als azhar er bij is, daar zal ze wel weer helemaal verliefd op zijn
xMiinh
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-13 09:50
De nieuwe groepschat is aangemaakt! Zou iedereen de oude willen verwijderen? (: