edit; heb het verandert, er zijn vaak mensen die niet weten waar de Z voor staat vandaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiimSharon schreef:ik wil me ook graag opgeven als model onder voorbehoud met datum en plaats, met mijn 4 jarige paard luigiano Z, foto volgt later.
edit; heb het verandert, er zijn vaak mensen die niet weten waar de Z voor staat vandaar
KimD schreef:Nee echt oud, geld voor opknappen hebben ze niet.Kan wel zijn dat hun graag een aantal foto's willen hebben als reclame.
zhippo schreef:de meinweg is inderdaad en mooie locatie, het ligt achter mijn stageplek, maar een mooi open stuk om te uitrijden heb je niet. bovenstaande locatie klinkt erg aantrekkelijk! verder hebben we nog cranenbroek, maria-hoop en weerterbergen
nine1987 schreef:Eventueel de schinveldse bossen..?
Liggen 2 maneges, een handelaar en een pensionstal midden in t bos, dus lijkt me wel dat je daar met paarden mag komen.. mn pa woont er op een boerderij met een grote parkeerplaats, ik kan vragen of we daar de trailers mogen parkeren..
Moet alleen ff vragen en bellen naar de boswachter..
KimD schreef:Dan kun je ook naar de Vrouweheide gaan, bos en veld waar je wel makkelijk trailers kwijt komt. Of boven in Eys op de karstraat.Fromberg op de mosterdvelden. Ik zou wel contact kunnen leggen met de ZLSM in Simpelveld voor een foto locatie, dan kun je een oud station bijvoorbeeld. Als het niks grootst hoeft te zijn.