Foto meeting Limburg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KiimSharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:56

ik wil me ook graag opgeven als model onder voorbehoud met datum en plaats, met mijn 4 jarige paard luigiano Z, foto volgt later.

edit; heb het verandert, er zijn vaak mensen die niet weten waar de Z voor staat vandaar ;)
Laatst bijgewerkt door KiimSharon op 17-06-13 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

xSlvna

Re: Foto meeting Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 23:01

Dat Z achter zijn naam zegt genoeg Kim.

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 23:12

Het gaat op de locatie erom dat we paar leuke mooie portret foto's kunnen maken. Eventueel ook rij foto's en losgooi foto's.
Ben benieuwd waar iedereen mee komt!

Anders even een quote lijstje met
- Waar
- Wat
- Mogelijkheden

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 23:13

KiimSharon schreef:
ik wil me ook graag opgeven als model onder voorbehoud met datum en plaats, met mijn 4 jarige paard luigiano Z, foto volgt later.

edit; heb het verandert, er zijn vaak mensen die niet weten waar de Z voor staat vandaar ;)

Jezelf graag even Quoten in het lijstje :)
Je staat dan wel in de reserve lijst

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 07:55

KimD schreef:
Nee echt oud, geld voor opknappen hebben ze niet. _O- Kan wel zijn dat hun graag een aantal foto's willen hebben als reclame.

Daar valt over te onderhandelen :j

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 09:00

zhippo schreef:
de meinweg is inderdaad en mooie locatie, het ligt achter mijn stageplek, maar een mooi open stuk om te uitrijden heb je niet. bovenstaande locatie klinkt erg aantrekkelijk! verder hebben we nog cranenbroek, maria-hoop en weerterbergen :)

Zeker mooi, maar de vorige locatie wa sniet geschikt voor losgooi foto`s
daar zouden jullie wel erg mee moeten opletten, dat er een goede locatie gevonden wordt, dat vond ik vorige meeting namelijk erg jammer

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 09:10

Eventueel de schinveldse bossen..?
Liggen 2 maneges, een handelaar en een pensionstal midden in t bos, dus lijkt me wel dat je daar met paarden mag komen.. mn pa woont er op een boerderij met een grote parkeerplaats, ik kan vragen of we daar de trailers mogen parkeren..

Moet alleen ff vragen en bellen naar de boswachter..

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 09:37

nine1987 schreef:
Eventueel de schinveldse bossen..?
Liggen 2 maneges, een handelaar en een pensionstal midden in t bos, dus lijkt me wel dat je daar met paarden mag komen.. mn pa woont er op een boerderij met een grote parkeerplaats, ik kan vragen of we daar de trailers mogen parkeren..

Moet alleen ff vragen en bellen naar de boswachter..

Hoe zijn de mogelijkheden daar dan?
Qua de foto's

xBeauuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 12:05

Ik heb gevraagd over dat VenMeer, maar ze had het verkeerd getypt. Moest het Melickerven zijn, en dat is dus bij de meinweg.

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 12:12

goh, als ik nu een paard had had ik graag mee willen gaan, maaaaar ik wil wel voor de gezelligheid mee :)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 15:37

Veel bos, maar ook veld.. en een paar plassen waar je met de paarden kan komen..

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 16:31

xBeauuu schreef:
Ik heb gevraagd over dat VenMeer, maar ze had het verkeerd getypt. Moest het Melickerven zijn, en dat is dus bij de meinweg.

dat was dus de vorige locatie en niks om los te gooien en toch we een stuk lopen vanaf de parkeerplekken

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 16:52

Ben vandaag niet naar Erenstein geweest, naar omstandigheden niet gered.
Michelle, tuurlijk mag je mee voor de gezelligheid!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 17:19

KimD schreef:
Dan kun je ook naar de Vrouweheide gaan, bos en veld waar je wel makkelijk trailers kwijt komt. Of boven in Eys op de karstraat. ;) Fromberg op de mosterdvelden. Ik zou wel contact kunnen leggen met de ZLSM in Simpelveld voor een foto locatie, dan kun je een oud station bijvoorbeeld. Als het niks grootst hoeft te zijn.

in fromberg kan ik denk ik wel een veld regelen dat we mogen gebruiken !
dat is een 20 minuutjes stappen van mijn huis.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 17:34

Vandaag Erestein geweest (even gezwommen met de mijne, sommige zullen de foto wel op FB zien staan) , maar geen kip te bekennen met honden, net 3 man gezien in de 2 uur!

Door verbouwingen aan het kasteel is er minder parkeergelegenheid, maar er kan best gevraagd worden of de parkeerplekken, bedoeld voor de machines op dit moment, gebruikt mogen worden voor de wagens + trailers, gezien de machines toch bij het werk gebruikt worden.
De brug over het beekje is enkel door een goede fotograaf speciaal op te foto te zetten icm het paard.
De 'brug' naast het kasteel, tussen de twee vijvers is niks spectaculairs, maar wederom voor een goede fotograaf wél.
Achter de 'brug' is links dat stuk gras, niet groot, net geschikt voor foto's zonder tuig binnen paaltjes, maar los gaan kunnen ze niet.

Heb veel gelet op de lichtinval, maar bij de meeste foto's kun je het paard + omgeving + licht niet perfect op één afbeelding krijgen, jammer, Erestein valt dus imo gewoon af.

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 17:46

En in de kanten richting Epen? Is ook een mooi gebied.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 17:52

Ik persoonlijk, ken me niet uit in Epen, weet alleen de weg naar de ijsboer en daar heb je het mee gewacht, daar zal Romylover meer van weten.

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 17:58

Ja of richting dat drielanden punt?

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:01

Dames, dat zijn misschien super mooie locaties. Maar hebben jullie er over nagedacht dat het daar de hele zomer stikt van de mensen/fietsers/motorrijders? Ik zou voor een iets minder toeristisch gebied kiezen... Of een boer met een mooi weiland aan het bos vragen of je zijn land mag gebruiken. Tegen de kanten van Duitsland aan heb je hele mooie koren- en koolzaadvelden op rustige landweggetjes/weilandjes.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:07

Ik ken zelf 2 boeren, een met een maïsveld (of te wel 'stoppelveld'), of we hier op aanvraag met 5 man op mogen weet ik niet, nee hebben we, ja kunnen we krijgen.
Andere boer heeft veel weiland, maar is niks speciaals. Gewoon groen met een lelijk hekwerk, meer niet...

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:11

wij hebben een mooi weiland aan de geul 4 hectare ,
kunnen we ook stukken door het water , bos met mooi landweggetje op 300 meter afstand , watermolen , fruitbomen ,
schapen......

ik zou kunnen vragen aan mijn vader , misschien mogen we tegen een kleine vergoeding van het kapotmaken van het gas wel naar bij in Wijlre komen !

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:14

Is het land van jullie zelf, of huren jullie het? :)
Heb foto's van jou gezien en vind het wel een leuke omgeving, de molen etc.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:17

is van ons zelf !

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:41

Denk er aan dat je geen geld mag vragen aan de deelnemers (ook geen vergoeding) dan wordt het topic op slot gedaan, staat ook in de regels.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:47

Vind het sowieso een beetje kul om te moeten betalen voor 'het gras', alsof het vervoeren, zorgen voor eten, drinken etc. niet genoeg kost voor een 'gratis' (onprofessionele?) shoot.

Vind ik hè.