Zou ik nog mee mogen als fotograaf??even kijken naar de datums Willen jullie dit gewoon overdags doen? of sávonds of is er geen bepaalde tijd op renesse dat de paarden het strand niet op mogen??
Ik kan geen enkele datum... ik moet uit België komen en ik werk full time, enkel in het weekend of vrijdagavond is mogelijk voor mij...
AppaloosGirl
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-13 12:42
Je kan je nog opgeven, tijd hebben we het nog over, moet je even teruglezen in het topic dan kan je jezelf invullen bij datumprikker vanavond wordt de aanmeldingslijst bijgewerkt
Ik heb hem ook ingevuld, kan op alle donderdag onder voorbehoud van vervoer! Ik ben elke donderdag vrij dus dat komt goed uit, ik heb alleen geen trailer dus die moet ik nog zien te regelen dan Eerst even kijken welke datum het word en dan kan ik op zoek naar vervoer (en ik moet natuurlijk uitgekozen worden door de fotografen )
ik vindt het juist fijn. Weekenden zitten vaak al vol en druk druk en ook dan zijn er mensen die moeten werken. het is maar net wanneer je moet werken.
Lukt me helaas nog niet om foto`s te plaatsen. Eerst eens ff rijden en gaan we zo verder puzzelen. Voor degene die alvast wat willen zien, https://www.facebook.com/annemarie.viergever.9 staan foto`s op van mijn paardje