Ik vind het prima Yvonne, natuurlijk kom je niet met een kreupel paard. Weet niet wat de rest hiervan denkt, ook met betrekking tot de reservemodellen? Weet niet op welke plaats Risky gestaan zou hebben?
Dafness
Geplaatst: 23-08-13 18:04
kyrkelover schreef:
Ja als hij mee kan gaat hij mee, maar ik ga niet met een kreupel paard of wat dan ook komen.
Nee dat kan ik begrijpen
kyrkelover
Geplaatst: 23-08-13 18:05
Risky stond in de top 5 ook, maar die heb ik er uit laten halen omdat 31 aug de verjaardag van mijn broertje en zusje is en ik dan dus geen extra hulp heb.
Awh dat is balen dat je paard kreupel is, dat is nooit leuk maar ik zou yasmijn wel even op facebook een berichtje sturen ken haar namelijk persoonlijk ^_^
Organisatie: Bo_San & Mayling27 Datum: 31 Augustus 2013 Locatie: Zandheuvel met Heide op de Ontginningsweg in Nieuw Bergen, Limburg Fotografen: 10 Personen Honden: 5 Modellen (Ochtend) Paarden: 5 Modellen (Middag)
Schema: 10.00 Verzamelen 10.30 Honden Fotograferen (15 min per Hond) 11.45 Uitloop,-en/of Losgooi Foto's Honden,
evt klaar zetten van prikpaaltjes, Pauze
12.30 Paarden Fotograferen (20 min per Paard) 14.10 Uitloop,-en/of Losgooi Foto's + Rij Foto's Paarden
Mayling weet jij misschien wel al meer over jasmijn? Want tegen mij zei ze dat ze het nog niet zeker wist als ze komt, en aangezien ik de eerste ben uit de reserve lijst. En ook voor andere uit de reserve lijst dat het niet 1 dag van te voren word omgegooid... Lijkt me t minst handigst...
kan ik gewoon via de routeplanner op plaats van bestemming komen? of is het echt even zoeken? heb je mss een kleine routebeschrijving?
Mayling27
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-13 09:16
Ben jij er niet eerder geweest Iris?
Als je via routeplanner Ontginninsweg Bergen (LB) invoert moet je er gewoon kunnen komen. Het is gewoon een weg door het bos/heide heen. Je ziet vanzelf de grote zandoppervlakte...
Ik zal er nog een plattegrond neerzetten
Libiris
Geplaatst: 27-08-13 10:03
nee nooit eerder geweest daar geweest...alleen in de buurt, camping in Panningen
Komt goed Iris, het is écht heel makkelijk. Je ziet vanzelf een klein parkeerplaatsje langs de weg (rechterkant verwacht ik voor jou) waar we verzamelen. Daarachter is een zandvlakte met heide enz Je vindt t wel.
Libiris
Geplaatst: 27-08-13 12:38
haha, bedankt voor het vertrouwen in mij nu komt t zeker goed..... ohja heb gisteren net verloren en moet vandaag nog tennissen, dus dat wordt geen finale meer, tenzij iedereen geblesseerd is