Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AZNLady schreef:Jikkeee schreef:Oh jeetje.
Overigens, als er weer vraag is voor levitation foto's heb ik nog een superwoman pakje in de aanbieding. Wel mijn maatje
IKKEEE !!
Jikkeee schreef:Ik zal hem meenemen. Zou als ik jou was wel een klein broekje meenemen, want als je bukt kan iedereen anders naar binnen kijken. Hier had ik dus weinig zin in met carnaval
Is deze overigens, en hij is helemaal compleet; http://image.dhgate.com/albu_281917568_00-1.0x0/superwoman-costumes-women-hero-costume-wholesale.jpg
Jikkeee schreef:Nou je bent hier altijd welkom. Zin om mee te gaan naar de foute party hier in de Brabanthallen (ook in carnavalskleding)
? Slapen kan bij mij
En als je een leuk pakje vind, even doorsturen! Kan ik ze namelijk even bekijken in de winkel. Zij hebben praktisch alles. Wordt overigens wel vrijdag dat ik ga kijken, heb morgen sollicitatie.
Jikkeee schreef:Hahaha ik wilde de mijne aan. Heb nog wel een miss-holland jurkje liggen
.
Maar wat mij betreft zijn jullie welkom. Wil er graag heen namelijk, is 16+ maar volgens mij was ik een van de jongste bij deze groep dus dat komt wel goed!