Cynn_x schreef:Als je nou in 2008 dat topic had geopend.. *Baalt nog steeds heel erg dat ik nooit een fotoshoot heb laten doen met mijn oudje*
Ja sorry toen had ik dat nog niet bedacht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn_x schreef:Ik ken nog wel een oudje bij ons op stal eventueel.. maar ik denk ook niet dat zij haar nog op de trailer wil hebben.. en zeker niet zo'n eind. Balen is dat!
Wel erg jammer trouwens om hier al die slechte ervaringen te lezen van fotomeetings.. Het kan zo ontzettend leuk zijnSchrik er best van!
Marjoow schreef:Nou Susan, die tweede meeting viel enorm mee. Dat ging zeker niet hoe jij het schetst. De modellen hadden wel vergunningen, deze hadden zij zelf allemaal al. Iedereen, behalve het ene indianenmodel was op tijd. En op een gegevemoment dat jij de groep kwijt was, misschien kwam dat omdat jij met 1 model ergens anders heen liep zonder ook maar iemand iets te laten weten?
vivan schreef:Marjoow schreef:Nou Susan, die tweede meeting viel enorm mee. Dat ging zeker niet hoe jij het schetst. De modellen hadden wel vergunningen, deze hadden zij zelf allemaal al. Iedereen, behalve het ene indianenmodel was op tijd. En op een gegevemoment dat jij de groep kwijt was, misschien kwam dat omdat jij met 1 model ergens anders heen liep zonder ook maar iemand iets te laten weten?
Nee ik ben het er ook niet mee eens, hoewel ik wel snap dat je het niet fijn vond dat we te paard kwamen. Maar mijn pony was binnen 10 minuten droog nadat we het zadel eraf gehaald hadden, het was een warme dag zodat ze snel opdroogde, kan ik me herinneren. Ja ik vond het qua tijdsschema idd niet geweldig geregeld, want heb bijvoorbeeld van jou susan, maar 1 portretfoto, heel jammer. Toch vind ik het erg jammer dat je zo negatief was over de modellen, hallo, wees blij dat het nog door gaat! Ons is niet verteld dat het indianen was, ik ben namelijk geregeld door een vriendin die dit niet door gegeven had, ja daar kon ik ook niets aan doen. Helaas dat dit zo in jouw herinneringen zit...
SSDesign schreef:Kwaliteit gaat in mijn ogen voor kwantiteitMaar daarin verschil ik waarschijnlijk met de meeste van jullie die fotomeetings doen
Cynn_x schreef:Femke_Tweety schreef:Ik geloof wel zoiets. In ieder geval redelijk strak georganiseerde meetings, waarbij -volgens mij- van zowel de modellen als de fotografen een kleine bijdrage wordt gevraagd. (Paar euro of zoiets) daar wordt dan de locatie van geregeld, en nog wat extra's.
Maar precies weet ik het niet, ik ben er zelf nooit geweest.
Klopt, ben 1x mee geweest. Was allemaal erg goed geregeld. Jammer zijn deze meetings er niet meer omdat er idd dus geld voor werd gevraagd.