Hmm, mijn vervoer heeft afgezegd dus ik moet even kijken of ik nog iemand kan vinden die mij kan rijden.
Zunzuncito
Geplaatst: 07-05-13 09:09
Bij gebrek aan een volledig overzicht en diverse afmeldingen: ik zou met mijn paard wel reserve willen staan mocht daar nog plek voor zijn. Ik kan gewoon komen wandelen naar de hei, want het is lekker dichtbij. Het enige jammere daaraan is, dat dit ook betekent dat die van mij zeker niet los kan worden gegooid: die rent direct via de korste weg naar huis, 1000 prikpaaltjes met draadjes of niet...dat maakt mooie foto's als je op de juiste plek staat, maar is niet leuk als je paard geen goedgekeurd wegoversteekbewijs heeft.
Kan TS misschien een geheel geactualiseerd overzicht maken van welke modellen nog komen en welke fotografen? Iedereen meldt zich nu wel af omdat het lijkt dat er weinig animo meer is, maar misschien is dat maar schijn? Misschien zijn er nog genoeg mooie modellen en nog steeds genoeg fotografen?
Het is nu ook heel onduidelijk voor mij. Ik krijg allemaal pb's van mensen die zich niet hebben gemeld in het topic, en dan zeggen dat ze niet zeker weten of ze wel of niet willen komen...
Oproepje: PB als je wél wilt komen PB als je níet wilt komen Dit is voor mij op dit moment het duidelijkste, en het handigste. Bij voorbaat dank!