Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmmyJoycee schreef:Je mag ze alle 4 opgeven, alleen neem ik aan dat er maar eentje mee kan?
Dat klopt, door de fotograferen wordt er gekozen. En er gaat maar 1 keer het zelfde ras mee
Monster_tos schreef:Die Fjord en paard van Sammyjo zie ik al helemaal voor mij op een mooie zandvlakteVind dat qua kleuren altijd erg mooi.
En Sammy, wil je zelf ook op de foto's? Want ik vind jou echt prachtig! (Als jij het bent op de foto tenminste)
EmmyJoycee schreef:1. EmmyJoycee | Haflinger | Korte manen & beetje VD | Merrie | foto 1Foto 2
2. Ketly | KWPN | Chestnut Sabino, 4 witte sokken en witte vlek op buik | Merrie | foto 1foto 2
3. xSammyJo | onbekend |vrijheidsdressuur, leuk kleurtje,fotogeniek | ruin | foto1foto2
4. Sita_ | Haflinger | kan bereden worden, dressuur/springen. | merrie | foto1foto2
5. Sita_ | HAflinger |M dressuur, B springen tussen de paarden en B SGW | ruin | foto1foto2
6. Fair | Shetlander | Seal Brown Zonder aftekeningen, Snoeksneusje, Bos manen, | Merrie |foto1foto2
7. pattyellen | fjord | Lange voorpluk | ruin | foto1foto2
8.Jorinda | Fjord | Kan volledig los in de omgeving | Ruin foto1foto2
9. finnens | Fell-pony | korte manen, kan wat VD | ruin | foto
10. finnens | Shetlander | Beetje VD | ruin | foto1
11 | New Forest | Kan beetje VD, kan mooi lopen, pikzwart met aftekeningen | Ruin | foto1foto2
EmmyJoycee schreef:Ik neem mijn Haflinger sowieso mee, daarom denk ik nog na om 2 Haflingers te doen dat ze nog wel een uitkiezenMaar zie wel als er genoeg stemmen komen op paarden. Kan er verder nog niks over zeggen
Nadineex schreef:Ben ik het wel mee eens, komt denk ik ook omdat wij Lycke ook al op de foto hebben.
En dan kan je toch ook nog altijd mee als fotograaf?