Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Hoe wordt er geselecteerd?
Selectie van de fotografen
Deze keer gaat het niet op snelheid van aanmelden, maar kies ik de fotografen uit. Ik wil het gevarieerd houden en de groepen zo maken dat alle niveaus mee kunnen gaan, maar per groepje (worden groepjes van 3) min. 1 gevorderde fotograaf zit. Zo kan je van elkaar leren. Dit is voor mij de insteek van deze meeting.
Selectie van de modellen
Het is een PONY meeting. Dus alleen pony’s mogen zich aanmelden. Ik ben op zoek naar aparte kleurtjes, pony’s die VD kunnen, pony’s waar een klein ruitertje op kan/naast voor schattige foto’s… pony’s die western worden gereden, indianen pony's, noem maar op wat voor variatie je kan bedenken. Kleine shetlanders met een bos manen, tot een E sportpony’s etc.
Hoe de modellen worden uitgekozen ben ik nog niet over uit. Misschien laat ik de fotografen weer gewoon stemmen maar misschien kies ik de modellen wel om zeker te zijn dat het heel erg gevarieerd is. Er gaan 8 modellen mee.
Cynn_x schreef:EquiPhoto schreef:Ik ben verliefd op happinez! Wat is ze leuk zeg!
Wel veel haflingers...
No worries, ik weet nog niet precies of ik ze ga uitkiezen of dat jullie gaan stemmen.
Maar er mag maar 1 haf mee. Net als maar 1 shet en 1 echte mini. En zo verder. Wil het echt gevarieerd houden.