Ja ik ook, maar er wordt amper gereageerd en van 2 personen nog steeds geen foto's gezien. Locatie is wel bekend. Pfff ik zou het erg jammer vinden als niemand meer komt opdagen of dit leest...
Ik heb een bron van ideeën ik zal even een link opzoeken van een topic waar alle meetings in geplaatst staan, zo word het makkelijker om een datum te zoeken
Ts jij zet hèt topic op dus wij verwachten van jou meer duidekijkheid. Ik lees wel telkens bij maar zie eerst een datum en dan toch niet, zelfde als de plek. Hèt zou fijn zijn als er bv gekozen kan worden uit datums, iedereen even een pb doen bijv Ik vind het allemaal een beetje vaag en onzeker en daarom reageer ik ook vrij weinig :p Totaal niet aanvallend bedoeld maar meer als tips zodat het allemaal wat vlotter verloopt!
Wil zelf wel mee als model. Kom ook uit Groningen dus is ook handig Heb alleen niet heul veel ervaring met shoots maar heb er wel gevoel voor . Hoeveel personen zijn er al tot nu toe?
Als ik iemand foto's moet PB'en?
Greetzz
Laatst bijgewerkt door Elspelsz88 op 17-03-13 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt
fientje80
Geplaatst: 17-03-13 23:51
Ik heb tot 2x toe aangegeven dat ik graag mee wil doen als dat nog kan, desnoods op de reservelijst, maar daar wordt niet op gereageerd! Dus bij deze: kan ik nou nog mee doen ja of nee?
Ik heb al een aantal keer gezegd van zet je maar op reservelijst...
Maar goed, ik ben ook ontzettend onzeker en als mensen goed de OP hadden gelezen wisten mensen dat de eerste keer is dat ik dit organiseer...
Enne Lisa, als je merkt dat iemand onzeker is lijkt me dat je juist even een duwtje in de rug geeft...
Elsz: om even te reageren er zijn nu 5 mensen voor de gewone lijst reservelijst staat nog niemand... Dus je kan dan eventueel wel mee, maar dan moet de rest het ook niet erg vinden als er 1 iemand extra mee komt.
Data maakt mij echt helemaal niks uit. Ik heb namelijk bijna altijd wel tijd...
Euhm laten we zeggen: 26 april 27 april 28 april 29 april 1 mei 2 mei
Dus eigenlijk in de vakantie voor degene die school hebben etc...