Fotomeeting Gorsselse Heide, 14 april

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:51

Citaat:
Fotografen:
1. Annelindeee
2. Sani KLIK
3. Anoli [ Afbeelding ] , [ Afbeelding ], [ Afbeelding ], [ Afbeelding ]
4. ik.en.indi
5. _Femkee Foto's
6. Vealosz
7. AtelierBrigitte (ovb datum) [[url]https:///100419192798543073999/Horses[/url] ]
8. Angelsss
9. Stephanie_M
10. xliisaa (ovb datum)
11. Lotjxx
12. RusselNuwell

Modellen:
1. Lisannee93 met Baida http://i535.photobucket.com/albums/ee35 ... 3276_n.jpg
2. Annelindeee met Kesha http://i550.photobucket.com/albums/ii42 ... aa18-1.jpg
3. Susan (geen bokt) met Sjoukje (fries) - foto volgt.
4. Martina1 met Bismarck http://i3.photobucket.com/albums/y75/ti ... G_3267.jpg
5. vincy met Bijoux http://41.media.hyves-static.net/141824 ... 47440.jpeg
6. Inge_Zorro met Zorro https://lh3.googleusercontent.com/-NsMY ... C_0031.JPG & https://lh4.googleusercontent.com/-d08T ... C_0075.JPG
7. Maartenn met Mister http://i50.tinypic.com/2afylas.jpg
8: Cinn87 met haflinger Annelies https://picasaweb.google.com/m/photo?un ... Imwzsz75AE

Reservelijst:
1. Flora met Why Kiki ; https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/550970_451124371583199_403821918_n.jpg
2. veronique1 met violenta foto volgt
3. Desi92 met Quat, foto volgt
4. xxxxitsmexxxx met Baylando http://a.imageshack.us/img529/1117/bay.jpg
5.scoobydoo met Tess http://www.mijnalbum.nl/Foto-KSHHTL34.jpg

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:07

lisannee93 schreef:
Hier even een lijstje met mogelijke data:
Graag even je naam erachter zetten als je kunt!
Zondag 3 maart: Lisanne, Stephanie_M, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee
Zondag 10 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, _Femkee
Zondag 17 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Anoli, _Femkee
Zondag 24 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee
Zondag 31 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee
Zondag 7 april: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Anoli, _Femkee
Zondag 14 april: Lisanne, cinn87, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee
Zondag 21 april: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Anoli, _Femkee

Voor de locatie gaan we ook maar even stemmen denk ik:
- Gorsselse heide: Lisanne, Annelinde, Inge_Zorro
- Wekeroms zand/ Ginkelse heide: Stephanie_M, cinn87
- 't Montferland:
- Neutraal: Sani, xlisaa, RussellNuwell, Anoli, _Femkee

Andere suggesties heb ik nog niet gehoord, maar die zijn altijd welkom natuurlijk.

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 15:20

Vealosz schreef:
veronique1 schreef:
Ginkelse heide is heel leuk en mooi! :o :D

Maar niet in de achterhoek.

Dat klopt. Ik zal even uitleggen waarom ik ook deze locaties erbij heb gezet. Het oorspronkelijke idee was een fotomeeting te organiseren in de achterhoek, maar omdat er zich veel fotografen meldden buiten de achterhoek en er daar bijzondere locaties te vinden zijn, wil ik me niet beperken tot de achterhoek. Ik zal voor de duidelijkh eid een mod vragen de titel aan te passen.

veronique1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:30

lisannee93 schreef:
Ginkelse heide is heel leuk en mooi! :o :D
Maar niet in de achterhoek.

Dat klopt. Ik zal even uitleggen waarom ik ook deze locaties erbij heb gezet. Het oorspronkelijke idee was een fotomeeting te organiseren in de achterhoek, maar omdat er zich veel fotografen meldden buiten de achterhoek en er daar bijzondere locaties te vinden zijn, wil ik me niet beperken tot de achterhoek. Ik zal voor de duidelijkh eid een mod vragen de titel aan te passen.

Ooh oke daar kan je in ieder geval mooie foto,s maken. Wil je mischien ook buiten de achterhoek doen dan?

EquiPhoto

Re: Fotomeeting Gelderland midden -oost

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 16:54

Kan ik me nog aanmelden als fotograaf? :)

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:19

Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk jammer vind dat we nu al weer naar locaties buiten de Achterhoek gaan kijken.
De Ginkelse Heide is best een eind rijden, en ik heb geen zin meer als een uur met de trailer op pad te zijn voor een fotomeeting. Dan worden voor mij de kosten te hoog (trailer huren en benzine)

De fotografen hebben zich toch opgeven voor een meeting in de Achterhoek dan weten ze toch hoe ver dat rijden is?

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:21

Ik ben topografisch niet bekend. Ik ging er van uit dat er werd gekeken naar locaties in de buurt/omgeving Achterhoek.
Ik denk dat er gekeken moet worden naar modellenvoorkeur her en der idd.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:22

martina1 schreef:
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk jammer vind dat we nu al weer naar locaties buiten de Achterhoek gaan kijken.
De Ginkelse Heide is best een eind rijden, en ik heb geen zin meer als een uur met de trailer op pad te zijn voor een fotomeeting. Dan worden voor mij de kosten te hoog (trailer huren en benzine)

De fotografen hebben zich toch opgeven voor een meeting in de Achterhoek dan weten ze toch hoe ver dat rijden is?

Kan niet anders zeggen als dat ik je punt volledig begrijp :j
Ik kom idd niet uit de achterhoek, en moet als fotograaf een eind rijden. Maar daar kies ik zelf voor en heb er het stuk rijden dan ook voor over :j

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:31

_Femkee schreef:
lisannee93 schreef:
Zondag 3 maart: Lisanne, Stephanie_M, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee, Martina1
Zondag 10 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, _Femkee,
Zondag 17 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Anoli, _Femkee, Martina1
Zondag 24 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee
Zondag 31 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee
Zondag 7 april: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Anoli, _Femkee, Martina1
Zondag 14 april: Lisanne, cinn87, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee, Martina1
Zondag 21 april: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Anoli, _Femkee

- Gorsselse heide: Lisanne, Annelinde, Inge_Zorro, Martina1
- 't Montferland:
- Neutraal: Sani, xlisaa, RussellNuwell, Anoli, _Femkee

Andere suggesties heb ik nog niet gehoord, maar die zijn altijd welkom natuurlijk.

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 18:10

martina1 schreef:

Hetzelfde geldt voor ons. De gorsselse heide is nog prima te bereiken vanuit de achterhoek, ben je hooguit een uurtje onderweg. Persoonlijk heb ik dat wel over voor een mooie locatie. Maar nogmaals, er staat nog niks vast, als blijkt dat de meerderheid een locatie binnen de achterhoek wil en weet, dan kan dat ook altijd nog. We proberen het voor iedereen zo gunstig mogelijk te maken, vandaar dat ik vraag om voorkeur aan te geven. :)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:11

ja maar nogmaals, ik ging er vanuit dat alle genoemde locaties wel in de Achterhoek waren.

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:12

lisannee93 schreef:
Zondag 3 maart: Lisanne, Stephanie_M, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee, Martina1, Maartenn
Zondag 10 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, _Femkee, Maartenn
Zondag 17 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Anoli, _Femkee, Martina1, Maartenn
Zondag 24 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee, Maartenn
Zondag 31 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee, Maartenn
Zondag 7 april: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Anoli, _Femkee, Martina1, Maartenn
Zondag 14 april: Lisanne, cinn87, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee, Martina1, Maartenn
Zondag 21 april: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Anoli, _Femkee, Maartenn

- Gorsselse heide: Lisanne, Annelinde, Inge_Zorro, Martina1
- 't Montferland:
- Neutraal: Sani, xlisaa, RussellNuwell, Anoli, _Femkee, Maartenn

Ik heb ook liever in de Achterhoek.

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:22

Gorsselse heide en 't Montferland liggen beide in de Achterhoek. Ginkelse Heide ligt bij Ede.

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 18:23

Jongens, allemaal prima. Maar als je liever in de achterhoek wilt, kom dan graag ook even met een suggestie voor een locatie in de achterhoek. Heb 't Montferland er al in staan, maar daar heeft tot nu toe nog niemand van aangegeven dat ze dat graag willen.
Sani, oh oke, dan begreep ik je verkeerd. Volgens mij is gorssel trouwens voor jou dichterbij dan de achterhoek. Maar laten we proberen om in overleg een geschikte locatie te vinden. Voor zover ik weet ligt gorssel nog in de achterhoek.

Edit : martina is me voor. :)
Laatst bijgewerkt door L_isanne op 04-02-13 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:24

Ik vind de locatie wel belangrijk, de mooiste locatie heeft wel mijn voorkeur of ik nou verder moet reizen of niet.
Wel jammer dat iedereen nu al moeilijk loopt te doen terwijl niks vast staat :p

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:31

lisannee93 schreef:
Jongens, allemaal prima. Maar als je liever in de achterhoek wilt, kom dan graag ook even met een suggestie voor een locatie in de achterhoek. Heb 't Montferland er al in staan, maar daar heeft tot nu toe nog niemand van aangegeven dat ze dat graag willen.
Sani, oh oke, dan begreep ik je verkeerd. Volgens mij is gorssel trouwens voor jou dichterbij dan de achterhoek. Maar laten we proberen om in overleg een geschikte locatie te vinden. Voor zover ik weet ligt gorssel nog in de achterhoek.

Edit : martina is me voor. :)

Hier nog 1 die er vanuit ging dat alle locaties in de achterhoek lagen...
Maar mij maakt de reistijd niet uit, ik ging toch al vanuit dat ik een stuk moest rijden :j

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:36

Hallo allemaal :D Er komen allemaal leuke ideeën boven voor een leuke locatie, maar ik had ook gedacht dat ik me had opgegeven voor een meeting in de achterhoek. Niet dat ik een andere locatie niet leuk vind, en ben ook wel bereid een stukkie te rijden. Maar achterhoek lijkt mij prima.

Ik zou dan voor t montferland of gorselsse heide kiezen.. Zal zo nog ff het lijstje zoeken en quoten ;)

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:39

lisannee93 schreef:
Zondag 3 maart: Lisanne, Stephanie_M, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee, Martina1, Maartenn
Zondag 10 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, _Femkee, Maartenn
Zondag 17 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Anoli, _Femkee, Martina1, Maartenn
Zondag 24 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee, Maartenn, Vincy
Zondag 31 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee, Maartenn
Zondag 7 april: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Anoli, _Femkee, Martina1, Maartenn
Zondag 14 april: Lisanne, cinn87, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee, Martina1, Maartenn, Vincy
Zondag 21 april: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Anoli, _Femkee, Maartenn

- Gorsselse heide: Lisanne, Annelinde, Inge_Zorro, Martina1, Vincy
- 't Montferland: Vincy

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:04

EquiPhoto schreef:
Kan ik me nog aanmelden als fotograaf? :)

Natuurlijk, leuk! :)

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:07

lisannee93 schreef:
Zondag 3 maart: Lisanne, Stephanie_M, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee, Martina1, Maartenn, annelindeeee
Zondag 10 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, _Femkee, Maartenn, annelindeeee
Zondag 17 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Anoli, _Femkee, Martina1, Maartenn, annelindeeee
Zondag 24 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee, Maartenn, Vincy, annelindeeee
Zondag 31 maart: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee, Maartenn, annelindeeee
Zondag 7 april: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Anoli, _Femkee, Martina1, Maartenn, annelindeeee
Zondag 14 april: Lisanne, cinn87, Stephanie_M, RusselNuwell, Inge_Zorro, Anoli, _Femkee, Martina1, Maartenn, Vincy, annelindeee
Zondag 21 april: Lisanne, Stephanie_M, RusselNuwell, Anoli, _Femkee, Maartenn, annelindeeee

- Gorsselse heide: Lisanne, Annelinde, Inge_Zorro, Martina1, Vincy
- 't Montferland: Vincy, Annelinde

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:22

Als er nog plek is voor een fotograaf dan wil ik onder voorbehoud van de locatie en de datum wel mee!

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:40

Ik denk dat ik me dan maar afmeld als fotograaf en alleen als model kom :)
Maak ik liever plaats voor goede fotografen die de hele dag kunnen, dan houd ik het even bij de organisatie.
Misschien dat ik ergens tussendoor hobbel met mijn camera maar dat zien we dan wel weer :D

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:46

Gezien er weinig andere suggesties komen denk ik dat we voor de Gorsselse heide moeten gaan :)
Maar voordat we dat definitief besluiten willen Lisanne en ik graag nog even weten of er een goede parkeerplaats is, bij de locatie en er voldoende plek is voor rijfotos en evt losgooifoto's? Wie woont er in de buurt en kan dit uitzoeken en evt wat foto's van de omgeving maken? :)

AtelierB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:18

[verkeerd gequote bericht even verwijderd - goede staat verderop]

Andere locaties zal ik nog eens over nadenken (buurt van Doetinchem of zo).
Data vul ik woensdag in (dan weet ik meer voor de maanden maart/april)
Laatst bijgewerkt door AtelierB op 04-02-13 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

AtelierB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:19

annelindeeee schreef:
Gezien er weinig andere suggesties komen denk ik dat we voor de Gorsselse heide moeten gaan :)

Misschien even wachten tot er meer mensen hebben kunnen reageren op de mogelijke locaties?
Ik was nu pas in de gelegenheid het draadje te lezen, en misschien zijn er meer mensen die even de tijd nodig hebben om hun stem uit te kunnen brengen?