Strand vind ik ook super, evenals bos. Ik hou persoonlijk van 'rustige' achtergronden. In bos is lastiger foto's maken met zonlicht, dan zit je (of ik iig) nogal met de belichting! Mja, ik ben 1 grote fotoloser dus ik zie het voor mezelf echt als leermoment
Als je morgen gaan lopen moeten je maar eens kijken of je t daar wat vinden, bij kasteel westhove, het bos, strand.
nanoetje
Geplaatst: 26-01-13 17:03
Hoi,
Ik heb even een vraagje. Ik sta bij Kristel (van Iris) op stal met mijn paardje en nu las ik toevallig dit topic en het lijkt me superleuk om mee te gaan als fotografe alleen weet ik niet of dat kan aangezien het besloten is. Ik ben totaal geen prof maar ik vind het heel leuk om te doen.
Wat mij betreft prima! Het is meer een 'besloten' topic voor de paarden van het ZT dan voor de fotografen. Ofja, dat was toch mijn idee
BaileyMix
Geplaatst: 26-01-13 20:35
Mij maakt de omgeving op zich ook niet uit, maar ik vindt bos toch wel het allerleukste. Als we strand doen maak ik er meteen een ritje van samen met m'n instructrice, dus dat zou ook wel superleuk zijn! Weet trouwens niet of Zafirah los kan tussen lintjes... Ook best een tank qua dat, + veel andere paarden + nieuwe omgeving... Denk dat ze behoorlijk gek wordt dan
Geen idee of Andros tussen de draadjes zou blijven. Hij durft nogal te springen als je hem opjaagt Maar, met een bak voer krijg je hem wel terug (denk/hoop ik)
fliam
Geplaatst: 26-01-13 20:43
Flint springt over prikpaaltjes heen dus dat wordt voor ons niet echt een succes hahaha.
Voor mij hoeft een boomgaard niet. Ik vind bos en strand gewoon prachtig!
Lotus durft ook te springen of dwars door een draadje te gaan... Heb dr al eens los over t strad gehad en dat was eens maar nooit weer haha. Maar poseer en evt rijfoto's op het strand zijn altijd ook leuk...
BaileyMix
Geplaatst: 26-01-13 21:07
Ik vindt eigenlijk het strand wel een heeeeel goed idee... Aangezien mijn instructrice en ik dat al van plan waren, en ik niet weet of de eigenaar haar anders zo graag wil meegeven. Is nogal zuunig op z'n peerden, begrijpelijk
In principe heeft Tych wel diep respect voor draadjes enzo, maar de setting is dan natuurlijk wel heel anders.... Misschien van tevoren eens oefenen.
IrisKris
Geplaatst: 26-01-13 23:33
Iris blijft wel tussen paaltjes en draad ! was enorm trots! maar tegenwoordig kunnen ze heel goed fotoshoppen inderdaad! vind dat altijd wel knap! ik denk dat bos of strand allebei wel mogelijk is met meerdere fotograven toch? switchen per groep ofzo? is maar een idee hoor dan heb je ook niet zo een drukte op 1 plek, met paarde. toestellen en mensen? moet wel haalbaar zijn uiteraard! ook wat betreft de plaats, denk dat voor iedereen wel eerlijk is om het zo centraal mogelijk te zoeken?
@jaan81 yes, dankuwel! Echt heel leuk! @iriskris Haha ja dat is goed, maar Noe is ook een goed model;-) ik heb van de week wel tijd om een paae foto's te maken, zou ik Iris dan ff in de wei mogen zetten (als ze dat niet staat)
BaileyMix
Geplaatst: 27-01-13 10:54
IloveAnoukje schreef:
Word deze fotomeeting in bergen op zoom gehouden ? (: anders zou ik, (als er nog plek is) wel mee willen als fotografe
Dat weten we nog niet, het kan ook zijn dat we het op het strand doen
[***] blijft wel tussen de paaltjes, en anders rent ie naar de andere paarden toe. Heb hem al vaker voor shoots echt los gedaan maar dan waren er geen andere paarden mee.
IloveAnoukje
Geplaatst: 27-01-13 15:45
oo okee, dan lees ik even mee
BaileyMix
Geplaatst: 27-01-13 19:06
Nou Zafirah heeft in ieder geval toestemming om te gaan Hihi. Nu hangt het even af van de exacte datum en vervoer. Zafirahs mama komt dan wel ook mee, want dan maken we er meteen een ritje van.
Vanmiddag hebben we eventuele data besproken. Als ik me niet vergis was dit de zondag 28 april en als 'reserve' datum (ivm slecht weer) op zondag 5 mei.