Lara schreef:Dan krijg je een PRE-Appie-Shet
Lijkt mij een goeie combinatie.

Ik zou zo graag een grotere versie van Boris hebben (waar ik ook nog oppas) en ik vind
Cortana echt een geweldige merrie!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lara schreef:Dan krijg je een PRE-Appie-Shet
Borisje schreef:Ik wil wel garantie dat het veulen een hengst is en groter dan 1,45 wordt hahaAnders pas ik er niet op.
*zal een rare combinatie worden, halve PRE met hele korte pootjes en een enorm hoofd*
Juliette17 schreef:QUA lokaties denk ik dat er gewoon gekeken moet worden naar de hoeveelheid modellen die waar kunnen
Nog even over de vraag van de heide op kootwijkerzand: ik heb deze niet gezien maar al zou die er wel zijn dan staat die in die tijd sowieso niet in de bloei. Ik zou dan eerder kijken naar de mogelijkheden die de lokaties bied en dan wint naar mijn idee de LDD het aangezien hier zandvlakte en water is, lijkt mij zeker een toevoeging.
lovecortana schreef:Juliette17 schreef:QUA lokaties denk ik dat er gewoon gekeken moet worden naar de hoeveelheid modellen die waar kunnen
Nog even over de vraag van de heide op kootwijkerzand: ik heb deze niet gezien maar al zou die er wel zijn dan staat die in die tijd sowieso niet in de bloei. Ik zou dan eerder kijken naar de mogelijkheden die de lokaties bied en dan wint naar mijn idee de LDD het aangezien hier zandvlakte en water is, lijkt mij zeker een toevoeging.
De locatie is al bekend, het wordt kootwijk. Zie post hierboven