Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Aangezien de andere fotomeeting pas in het voorjaar is, en het mij juist leuk lijkt om mooie foto's te kunnen maken in de mooie winterwereld, is mijn vraag: Wie wil nog meer?
Er kunnen acht fotograven mee, en acht modellen.
Locatie kunnen we nog bespreken, maar wel ergens in Friesland.
Hier de lijst:
(even quoten en graag met foto!)
Fotograven:
1. daniquexx ovb
2. Fair ovb
3. EmmyJoycee ovb
4. KirstenVosje ovb
5. _l_amanda_l_ ovb vervoer en datum
6. _Daniella ovb
7.
8.
Modellen:
1. Monica- power1997 http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/p206x206/427492_143229982484420_1319105803_n.jpg
2. Marit - lifeofmarit Foto zal ik zsm toevoegen, anders staat er wel in profiel. Ik heb een draver en haflinger in de aanbieding!haflinger gaat mee dan
3. Nadja - nadja15 http://i1281.photobucket.com/albums/a507/nadjalanda/2.jpg
4. Emmy - EmmyJoycee Lycke
5. Pietie - ikuhdecy foto komt nog, 2 friezen in de aanbieding (L2 dresuur) , of een 3-jarige bonte welsh x arabier![]()
6. Liespower94 - Lisa ik heb 2 leuke shetlandertjes waarvan 1 veel vrijheidsdressuur beheerst
7. Saskia - SCC ik heb een oude fries van bijna 25 die ontzettend cool is en nog gereden kan worden ! (foto volgd)
8. Janneke - janneke_berg Hylkje, fries (L1 dressuur) foto komt zsm.
Je boktnaam erachter zetten als je voor die locatie stemt.
Meerdere locaties kunnen toegevoegd worden
Franekerbos: EmmyJoycee - pietiedecy - Fair - KirstenVosje- daniquexx - _l_amanda_l_
Grikelân en Turkije bos: Saskia (SCC) - EmmyJoycee - pietiedecy - Fair - nadja15 - KirstenVosje- daniquexx - _l_amanda_l_ lifeofmarit
SCC schreef:EmmyJoycee schreef:SSC , waar woon je?las advertentie over hoefijzers heb nog wel wat liggen hier hoor haha!
zwaagwesteinde ! haha aan oude ijzers heb ik nooit genoeg !
( ga van de week even een foto maken van wat ik er mee maak )
pietiedecy schreef:Oja, voorjaarsvakantie is ook handig!!
Ik heb al wat wedstrijden opgegeven, en moet een paar weekenden werken,
zondag 3 feb
zaterdag 9 feb
zaterdag 16 feb
19 feb ben ik jarig
en het weekend van 10 maart hebben we concoursweekend van de club..
wel handig als iemand even wat datums neerzet, waar we onze naam achter kunnen schrijven!
pietiedecy schreef:Zoek je ijzers? waarvoor? mogen ze een beetje roestig zijn? (a) hier wel een stuk of 10 hangen, die we gevonden hebben in de bak of de weikan ik evt wel meenemen dan naar de fotomeeting, als je er belang bij hebt! De ijzers die de smid er onder vandaan haalt neemt hij altijd zelf weer mee, anders hebben we veel te veel van die dingen!