Ik ben ook weer thuis en de foto's zijn aan het downloaden. Ben ook benieuwd de foto's. Ik vond het in elk geval een hele mooie locatie zeker met de sneeuw en het vroege ochtend licht.
Neej
Hier ook weer thuis (en paardje gelukkig ook al gedaan). Mooie foto's al Nescafe! Heb je snel gedaan! Het was iig een erg geslaagde dag / ochtend. Echt getroffen met het weer en ondanks dat voor Jukka geen modellen carrière is weggelegd is ze wel bek af, ze ligt al die tijd al te slapen.
Hier zitten ze op een verjaardag met nog twee shi tzus. En na een autoritje van een uurtje
MadelonSunny
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-12 16:49
Ik ben ook weer thuis. Ik vond het echt een top dag! Het waren erg leuke modellen Ik ga de foto's zo ook even importeren @monique Echt al prachtige foto's zeg!!
NESCAFE
Geplaatst: 08-12-12 16:56
Ik heb nu even wat tijd om te editen dus nog een van Ebby. Hoe zielig kan een hond kijken
Ik heb 897 foto's Duurt dus nog wel even voor ze allemaal geïmporteerd zijn. Daarna nog even m'n pony's binnen zetten en dan ga ik ook aan het bewerken
NESCAFE
Geplaatst: 08-12-12 17:23
Laatste spam van mij vandaag . Baldur.
Als diegene van de ochtend groep mij een PB sturen met hun e-mail adres zal ik alle foto's per mail toezenden.
Ik had er trouwens 548 gemaakt, moet toch leren minder te klikken.
Seni
Geplaatst: 08-12-12 17:26
Gisteravond ongestort, ambulance en al langs gekomen. Dus sorry dat ik niet ben gekomen, wilde wel erg graag maar was niet zo verstandig.