Juist een uitdaging om foto's te maken in moeilijke omstandigheden.
Kan je veel van leren

Bedankt voor de pb die ik heb gekregen.
Ik zal even naar de modellen kijken en beslis dan of ik kom.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fantabulouss schreef:Locatie: Dijkgatbos (suggesties voor locatie zijn welkom!)
Datum: April 2013
Fotografen:
1. Iris (Fantabulouss) *website*
2. Joey (Joey)
3. Nathalie (lovey_ou)
4. Robin (heidiLOVER) *website*
5. Richard (Bagheera_206) *website*
6. Nina (Ninaa_) *website*
7. Marit
8. Aniek1985
Reservefotografen:
1.
2.
3.
4.
5.
Modellen:
1. Renskesanne - Sanne *foto* & Replay *foto* & Las *foto*
2. DaraBariton - Dara *foto*
3. Myca - Twister *foto*
4. Lailapri - Evy *foto* & Delano *foto* & Daninka *foto* & Kymora *foto* & Goldy *foto*
5. Thyra(geen bokker) - Belle *foto1* *foto2* *foto3*
6. LePapillon - Evy *foto*
7. Rijsa - Nickie *foto* & Rijsa *foto*
8. Dennis - Judith *foto* & L-Dennis *foto* & Rosy *foto* & Whitney *foto* & Benno *foto* & Caya *foto*
9. REYNIR - Reynir *foto1* *foto2*
10. Silmitan - Toscana *foto*
11. Paardjes123 - Peru *foto1* *foto2*
12. devon 04, modellen naar keuze.
Regels:
- Als er zich meer dan 8 fotografen aanmelden, komen de laatst aangemelde fotografen op de reservelijst.
- Als er zich meer dan 8 modellen aanmelden, kiezen de fotografen welke modellen zij het liefst voor hun lens willen hebben.
- Modellen krijgen de beste foto's van elke fotograaf toegestuurd in klein formaat (640x480pix), met klein logo van de fotograaf, zonder watermerk.
- Foto's kunnen door de modellen bij de desbetreffende fotograaf worden nabesteld in groot formaat tegen betaling van de tarieven voor nabestellen van de desbetreffende fotograaf.
Citaat:Als er zich meer dan 8 modellen aanmelden, kiezen de fotografen welke modellen zij het liefst voor hun lens willen hebben.
devon04 schreef:Als je met een hengst zou kunnen komen zou het erg leuk zijn!Ik heb ook een PB gehad, ik doe graag mee met mijn Fell pony's. Ik heb verschillende mooie pony's, willen jullie de hengsten? Of als het rond april is heb ik ook alweer veulens, jullie mogen beslissen... Zie mijn profiel maar even en geef jullie voorkeur maar aan.
Pony's zijn altijd in goede conditie en mooie zwart.
enneh, Dijkgastsbos is een hele mooie locatie!
Myca schreef:De groep word niet groter dan 8 modellen en 8 fotografenAls de groep nog groter wordt is het misschien verstandig om niet helemaal op de bonnefooi te gaan, maar ook de boswachter op voorhand te informeren.
Joscaa schreef:Leuk dat je mee wilt Josca! wil je alleen als model? of ook als fotograaf?Werd door Iris op dit topic getipt, ik wil me wel aanmelden met Bright, in April moet hij alleen naar de hengstenkeuring, dus als het op die datum valt kan ik vanzelfsprekend niet, maar andere voordeel; hij is dan dus wel op zijn knapst, haha.
borrie01 schreef:Je staat op de lijstIk zag dit topic en zou eventueel kunnen komen met mijn Mini appaloosa van dan 11 maanden. Ik kan alleen 14 en 21 april niet 1 van die 2 data is de Arabieren meeting in Hargen waar ook een aantal fotografen van jullie lijst mee gaan.