haha jij bent ook een mooie nou ja het scheelt wel weer, ging me nog rot voelen om me af te melden. het is dat het pas in Feb is dus een fotograaf was vast zo wel gevonden. Ik trek en red het gewoon niet om ook nog eens honden erbij te gaan doen dan heb ik het al zo druk.
Leffroi
Geplaatst: 03-12-12 22:01
Niena! Jammer dat je niet mee gaat. Mss had je mijn hondebeest dan ook kunnen ontmoeten!
Leonyr
Geplaatst: 03-12-12 22:10
Al iemand die vanuit Drechtsteden reist?
leanneXXnona
Geplaatst: 04-12-12 09:45
ik meld me ook even in het topic. wat ik nog niet gezien had ben gevraagd door jorinda of het me leuk leek om me op te geven. dus bij deze
xLotje
Geplaatst: 04-12-12 19:21
het lijkt me leuk om mee te gaan, vooral gezien mijn hond mijn hond al zo oud is en ik geen idee heb hoelang hij nog zal leven, om het maar zo te brengen. Een mooie foto zou ik dan wel kunnen waarderen. Ik ga het wel even met mijn ouders overleggen!
Ik heb alvast het berichtje klaar gezet voor het stemmen, dan kan er a.s. zondag zo snel mogelijk gestemd worden door de fotografen! Is nu alleen nog maar een kwestie van honden toevoegen als die nog aangemeld worden!
Seven
Geplaatst: 09-12-12 23:32
Ik had nog geen fotos geplaatst bij deze dus maar op de val reep
Oh maar foto's plaatsen in het topic is ook helemaal niet verplicht hoor. De fotografen krijgen een lijstje met een prachtig overzicht van de foto's per hond, die jullie in een PB naar mij hebben gestuurd.