Dan kan ik even tussen al me Facebookfotos zoeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yaylavb schreef:MadelonSunny schreef:OkeeIk kan namelijk ook echt alleen als er mensen meerijden. Kost me anders echt te veel
Ja snap ik wel hoor, vindt het ook logisch om gewoon mee te betalen .
Maar effen uit niewschierig heid hoeveel ben je kwijt aan benzine voor dat stuk ?
Ben bezig mrt me rijbewijs dus daarom haha
yaylavb schreef:Wat voor soort foto's zou trouwens het handigst zijn voor jou om te sturen ?
Dan kan ik even tussen al me Facebookfotos zoeken
Mirrrriii schreef:Ik zou ook graag mee willen doen. Heb mezelf even onderaan het lijstje gezet, als ik zo vrij mocht zijnik ben woonachtig in omgeving zwolle, dus wellicht kan ik dan ook wel samen met iemand rijden. Het PB'tje met foto's zal ik nog even sturen
UMayDream schreef:Ook nog even een vraagje van mijn kant; hoe zit het met kleding/haar/make-up? Zelf kleding meenemen en zelf haar en make-up doen? Of heeft zich al een visagiste gemeld?![]()
lieziej schreef:Het lijkt me wel heel erg leuk om aan zoiets mee te doen. Nog nooit een "echte" shoot gedaan, maar de camera vindt mij meestal wel lief![]()
Alleen een puntje: Is het een beetje bereikbaar met het OV?
Daisyree schreef:En een slee?
Meerdere modellen en dan vriendinnenpret met een slee?
En wat me gaaf lijkt is een mooi foto van een model die een sneeuwengel maakt. Ik vrees alleen dat ik dan wel op de auto moet klauteren voor een foto (of in een boom).
Maar wat nu als het niet sneeuwt deze datum? Mét geeft toch net dat beetje extra..