We kunnen dit ook puur als extra meeting zien en deze meeting nog een andere keer ook door laten gaan? Dan open ik een nieuw topic voor als er sneeuw ligt in Surae en de mensen hier hebben dan uiteraard voorrang. Als er dan zaterdag niet genoeg sneeuw ligt dan verplaats ik het naar een andere dag met sneeuw. Idee?
shoes
Geplaatst: 05-12-12 11:38
Als het kan, wil ik mijn hond ook nog aanmelden als model. Ligt ook een beetje aan de dag/tijdstip ivm het regelen van oppas.
Meet Ninjo, 4-jarige reu, kruising Alaska Malamute x Mechelse herder x Chow Chow
Even bijlezen Je hebt niet zoveel gemist. Het gaat vrijdag sneeuwen dus ik dacht als het er zaterdag nog ligt kunnen we met de mensen die willen naar Surae gaan. Maar omdat er niet zoveel mensen zaterdag kunnen dacht ik, ik open een nieuw topic voor een sneeuwmeeting en deze meeting gaat dan gewoon een andere dag door wanneer veel mensen kunnen
Wiwabalia
Geplaatst: 05-12-12 14:01
Oja dat had ik begrepen maar dat van de TS kon ik niet terug vinden. Maar dan zijn wij alsnog beschikbaar, alleen niet dit weekend.
MadelonSunny
Geplaatst: 05-12-12 14:02
xx_Kelly_xx schreef:
Oja dat had ik begrepen maar dat van de TS kon ik niet terug vinden. Maar dan zijn wij alsnog beschikbaar, alleen niet dit weekend.