Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Undefined schreef:Is prima hoor Liza!
edit: als jij prikpaaltjes mee wilt nemen is ook prima, maar we hebben natuurlijk voor twee groepen nodig dus dat is misschien niet handig als je er alleen 's ochtends bent.
Lizaa01 schreef:Undefined schreef:Is prima hoor Liza!
edit: als jij prikpaaltjes mee wilt nemen is ook prima, maar we hebben natuurlijk voor twee groepen nodig dus dat is misschien niet handig als je er alleen 's ochtends bent.
Ik vind het geen probleem om later nog te komen om ze op te halen, het is voor mij best dichtbij. Of iemand die ze mee wil
nemen dat ik ze daar op haal is ook goed.
Ik heb btw van die vrij hoge, witte prikpaaltjes. Weet niet of dit goed is?
Undefined schreef:Ik stel voor dat de fotografen zich ook even opnieuw op het lijstje zetten zodat we zeker zijn van wie komen. Als je je dan op deze nieuwe lijst hebt gezet gaan we uit van deelname.
Dus:
Ochtendgroep 10:00-13:00 (aanvang 9.30)
1. Lizaa01
2.
3.
4.
5.
Middaggroep 13:30-16:30 (aanvang 13.00)
1. Undefined
2. Undefined
3. Little_birdy
4.
5.
Fotografen:
1. romysmink (ovb datum)
Ben vandaag met mijn paard naar de da geweest maar mag voorlopig nog niet echt aan de slag, kan wel bij de meeting komen want mag stappen zolang ik wil en korte stukjes draven, dus ook rijfoto's kunnen gemaakt worden![]()
Betekent wel dat ik nog even geen buitenrit richting de vennen kan maken, ik denk dat ik dan volgende week met de auto even langs ga.
Vind het trouwens prima als iedereen zich er zo veel mogelijk mee bemoeit hoor. Zoals ik al zei heb ik verder weinig ervaring dus alleen maar goed als er op of aanmerkingen vanuit alle kanten komt.
Undefined schreef:Ik stel voor dat de fotografen zich ook even opnieuw op het lijstje zetten zodat we zeker zijn van wie komen. Als je je dan op deze nieuwe lijst hebt gezet gaan we uit van deelname.
Dus:
1. Lizaa01
2.
3.
4.
5.
1. Undefined
2. Undefined
3. Little_birdy
4. xxNANDOxx
5. xxNANDOxx
Fotografen:
1. romysmink (ovb datum)
xxNANDOxx schreef:Undefined schreef:Ik stel voor dat de fotografen zich ook even opnieuw op het lijstje zetten zodat we zeker zijn van wie komen. Als je je dan op deze nieuwe lijst hebt gezet gaan we uit van deelname.
Dus:
1. Lizaa01
2. Snoompje
3.
4.
5.
1. Undefined
2. Undefined
3. Little_birdy
4. xxNANDOxx