Of is er iemand met trailer die (tegen vergoeding uiteraard) mij en pony kunnen ophalen (hoogvliet)??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miss_lizje schreef:Beetje jammer, had me al veel eerder opgegeven als reserve maar kennelijk niet op de lijst terecht gekomen.
Mocht er nog een meeting komen hoor ik het graag. Woon namelijk zelf in barendrecht dus lekker dichtbij.
xDenies schreef:Fotograven
* RdLFoto - Rachelle
* LynnDenise -
* Erna
*_Lysanne
* Amanda
* NESCAFE
* DesireeK
* moonforever
Modellen
* Shiva – Angloarabier x Arabisch volbloed – Denise/xDenies
* Tristan – Haflinger – Myrthe/_Tristan
* Djodjo - bruinbonte kruising - Patricia/Gowlan
* Bono - Tinker? - irisvtzant91/Iris
* Parsifal - arabier - Jaqueline/jacqueline_Y
Reserve Fotograven:
* Nalonyda (hangt af of we ochtend of middag doen)
Reserve Modellen:
* Orion - miss_lizje
* Fritsiej - -
xDenies schreef:miss_lizje schreef:Beetje jammer, had me al veel eerder opgegeven als reserve maar kennelijk niet op de lijst terecht gekomen.
Mocht er nog een meeting komen hoor ik het graag. Woon namelijk zelf in barendrecht dus lekker dichtbij.
Jij kon niet op zaterdagen
Nu zeg je dat je het ineens wel kan. Het is een beetje onduidelijk allemaal, en ook erg jammer dat je het
probleem dan in mijn schoenen schuift. Als jij geen duidelijkheid aangeeft, en ik weet dat het op een zaterdag
is en word gepland, zie ik geen reden om je dan als reserve op te schrijven. Of heb ik dit nu heel verkeerd
gezien?
miss_lizje schreef:Het geef niet, no offence vanaf hier hoor. Snap dat het lastig is al dat geregel en zeker wanneer het ook nog post in het topic en bp's tussen zitten.