Ik kreeg van iemand de link naar dit topic. Als de datum bekend is, zal ik kijken of ik iets kan regelen. Misschien samen met jou Jorin, net als Balloerveld.
Super leuk!! Is voor mij op loopt afstand van onze stal! Dus ik ga me opgeven als model!
DanielleB
Geplaatst: 03-10-12 10:33
Is het nog steeds voor paarden en honden?
Ligt een beetje aan de datum (ben gemiddeld 3x in de maande op wedstrijd), maar ik kan verschillende paarden mee nemen (haflinger of een fries of een kwpner) en ik heb een schapendoes x poedel hondje van 1,5 jaar Eventueel kan ik 2 paarden mee nemen en de hond bijvoorbeeld
Dat begrijp ik, maar je kunt dus en paarden en honden aanmelden? Dan meld ik ze vanavond even aan (neem aan dat jullie een foto willen zien) dan stuur ik van allemaal even een foto mee
Ik heb 13 opgave pb's, modellen weet ik zo niet precies. As vrijdag en zaterdag zijn mijn vrije dagen deze week, dan ga ik er weer verder naar kijken (of vandaag als het zo blijft gieten, dan mag paardlief het een dagje uitzoeken )
Jorinda
Geplaatst: 03-10-12 13:44
Monica_86 schreef:
Ik kreeg van iemand de link naar dit topic. Als de datum bekend is, zal ik kijken of ik iets kan regelen. Misschien samen met jou Jorin, net als Balloerveld.