Ik ga altijd linksaf en tot nu toe nog geen problemen gehad Jits. Maar moet wel zeggen dat ik niet helemaal naar de zee ga. Dat is tegenwoordig zo'n eind weg hahaha!
Jits, Lys brutale vraag. Als Bootz volgend weekend nog niet geschoren is, kunnen wij met me oude man dan miss een andere datumprikken? haha, ben nu opzoek naar een deken maar damm wat lastig! Sowieso gooi ik er 300 grams op, moet voldoende zijn lijkt me. Maar ben nog even aan het neuzen voor de maat hihi
Thanx voor de info Jits . Hoe we die wolbaal enigszins toonbaar kunnen maken weet ik echt niet!! De andere shetjes en haflinger worden vandaag en morgen nog geschoren. Maar bij Blacky is dat niet handig aangezien hij de hele dag op de wei staat . Wassen is ook geen optie met deze (plotselinge) kou. Nouja van de zomer nog maar een x over dan
Ik hak bij deze gewoon vast een knoop door; beide groepen gaan naar Madestein. Ik hoor van alle kanten gewoon te veel negatieve verhalen over drijfzand op het strand. Dat risico moeten we gewoon niet willen nemen.
Dat betekent wel dat er in de ochtend 2 plaatsen wegvallen. Want 8 in Madestein is eigenlijk net te veel. Maar volgens mij komt dat met de huidige lijst wel goed en anders schuif ik hier en daar een beetje.
Oh god, het wordt nu wel heel krap. Maurice moet smiddags een tafel voor Leo ophalen. Ashley is ziek. Hierboven net een afmelding. Dat betekent nog 2 dagfotografen, maar die hebben nog niet gereageerd op mijn herinnering-pb, dus ik vrees het ergste Ik zal zelf iig dan de middag wel mee fotograferen, anders wordt het wel heel sneu. Maar wilde de ochtend eigenlijk zelf te paard mee gaan aangezien er ook twee modellen uitgevallen zijn
NESCAFE
Geplaatst: 28-10-12 08:15
Zonde want het wordt prachtig weer . Ik ga al naar Katwijk maar hopelijk melden zich nog fotografen. Succes.
Ja qua weer is het een stuk beter dan vorige week! Maar ik ben bang dat ik toch ga aflasten
Ik heb alle overgebleven fotografen gister een pb gestuurd, dat leverde nog 2 afmeldingen op. En van de andere 2 heb ik nog geen reactie. Aangezien er vorige week ook 2 fotografen waren die gewoon niet zijn komen opdagen ben ik bang dat deze 2 ook wel eens verstek zouden kunne laten gaan. Dan blijven we nog maar over met Maurice die alleen in de ochtend kan en ikzelf die eigenlijk niet meer zou fotograferen Das geen echte meeting meer en wij kunnen niet met zn twee 10 paarden netjes vastleggen. Zonde van de dag, maar het is niet anders
Bij deze zou ik me graag aanmelden voor als er nog een volgende keer komt. Ik woon namelijk dicht in de buurt van Monster. Echter heb ik nog nooit een fotomeeting gedaan en moet ik ook nog veel oefenen, maar dat lijkt me juist het doel van een meeting? Dus als het kan wil ik me graag aanmelden voor een volgende meeting.