Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
myself133 schreef:Als ik dan kan, en ik het niet vergeet, zou ik dan ook mogen komen kijken?
Ben namelijk wel eens benieuwd hoe zulke dingen gaan, en dit is ook nog eens hartstikke dichtbij voor mij.
Thorn2006 schreef:Wouwie, wat goed dat jullie het over hebben genomen en in eigen handen.
En wat een fotograven, toppie.
Mooie plek voor foto's.
Succes allemaal en ga zeker kijken wat voor mooie foto's jullie daar allemaal gaan maken
Froukje1993 schreef:De fotografen:
1. Milan_Lover
2. Jorinda__
3. Saskiaa_
4. MarianneV
5. Liins (OVB van vervoer)
6. imd (OVB)
7. Tezzy
8. Sodeletuut
9. Maysie (ovb)
10. mara1
11.Essy87
12. Geerte
reserve
1. Nienkefelice
2. Nyckle (ovb)
3. Markkie8 (ovb)
4. magda_90 (ovb van vervoer)
5. xXutopiaXx
6. Alina
7 _Jody_
8. _Daniella
9. Froukje1993
10. Monica_86
Jorinda__ schreef:Ik moet overigens de boswachter even terug bellen, want ik hoorde gisteren dat die dag ook een endurance is, en die waarschijnlijk over het Balloërveld gaatIk baal in ieder geval flink als dat zo is, want dan moeten we het verzetten, wachten op nieuwe vergunning enz...
Jorinda__ schreef:Ga maandag voor de zekerheid de boswachter toch even bellen, zou een beetje banketstaaf zijn als wij daar met de fotografen en modellen staan en de endurance gaat toch wel over het veld
Jorinda__ schreef:Ik weet niet precies hoe groot het Balloërveld is, maar aangezien wij "alleen maar" op paden/wegen/zandverstuiving mogen komen (wat prima te doen is hoor, om foto's te maken), dan is de kans groot dat ze daarlangs komen, áls ze over het Balloërveld komen. Maar ik ga maandag even bellen voor de zekerheid!
Jorinda__ schreef:Ik weet niet precies hoe groot het Balloërveld is, maar aangezien wij "alleen maar" op paden/wegen/zandverstuiving mogen komen (wat prima te doen is hoor, om foto's te maken), dan is de kans groot dat ze daarlangs komen, áls ze over het Balloërveld komen. Maar ik ga maandag even bellen voor de zekerheid!