ik zou komen als model, ale, paardlief dan toch :pmaken we dan ook een rit? of hoe zien jullie die dag?
Hoi iedereen! De lente is al aan het naderen Dus misschien wordt het al tijd om wat data te prikken en wat organisatorisch werk te leveren
Fijn, Rond welke periode zou het doorgaan? Dan kan iedereen mss de data zeggen die ze kunnen.Was het enkel een shoot of ook een rit nadien?
Ik kan élke zaterdag, behalve 20 april Dus afhankelijk van andere bokkers Tlijkt me wel goed idee om het te doen als er goed weer afgegeven wordt, anders wordt het echt bagger.
Zouden ze last van ons hebben? Ik heb ook geen problemen met de zondag. Ik denk dat alleen een shoot voldoende is, want dat kost al best wat tijd, jullie (modellen) kunnen natuurlijk wel onderling een rit organiseren.
Modellen:- Morenomar- Lideli - _coquette_ - Tossielove - Soeraya - Jaan81- Irise456- Duneskja- Ellehcir- xTammyy- Relien- KilledFotograven:- Steefvicky- IloveAnoukje- Nanoetje- Guccio - Dais_Plaats: Yerseke Datum: ?? Misschien handig om een maand te weten, dan kunnen we mss specifieker zeggen wie wanner kan?
Begin april kan ik wel tot nu toe haha.. Mijn voorkeur gaat ook uit op zondag..Eventueel kan ik ook wel foto's maken?
Zolang het niet op 1 april is, dan is er al een tinkermeeting in halle.Verder kan ik best op een zondag maar evt ook wel op zaterdag
Laten we even stemmen voor zaterdag of zondag. Je mag ook op allebei de dagen stemmen.Zaterdag:- steefvickyZondag:- steefvicky