Wanneer: Zondag 25 maart 2018
Waar: Omgeving Breda (Mastbos, Galderse Heide, definitieve locatie wordt later besloten)
Wie: 6 Hondenmodellen en 6 fotografen. Modellen worden gekozen door de fotografen, fotografen worden gekozen door mij
Omdat ik zelf een fotomeeting met honden moest missen vanwege een ongeluk met mijn auto kort daarvoor, wil ik graag alsnog een honden fotomeeting organiseren Mijn portfolio kan nog wel wat honden gebruiken en daarom zal ik zelf ook meegaan als fotograaf. De locatie weet ik nog niet precies, maar zal sowieso in de omgeving van Breda zijn. Ik ga de komende weken op pad om mooie plekjes te vinden en zal die met de deelnemers delen, dan kunnen we samen een besluit maken!
Opgeven als model:
Reageer in dit topic met de volgende info:
- - Naam hond
- Voornaam eigenaar
- Bokt naam
- Ras vd hond
- Opmerkingen? (Kan de hond kunstjes, kan hij met andere honden? Ed.)
- Minimaal 2 duidelijke foto's van de hond
Opgeven als fotograaf:
Reageer in dit topic met de volgende info:
- - Fotografie naam
- Echte (voor)naam
- Bokt naam
- Ervaringsniveau (beginner, gemiddeld, ervaren)
- Link fotografie website/Facebook/Instagram
Het streven is om uiterlijk 4 maart bekend te hebben wie er allemaal meegaan, zodat iedereen ruim op tijd weet waar die aan toe is
De datum (zondag 25 maart) staat vast. Geef je dus alleen op als je die datum ook echt kunt! Natuurlijk zijn er altijd dingen die ertussen kunnen komen zoals ziekte of andere omstandigheden waardoor je echt niet aanwezig kunt zijn. Meld dit altijd aan mij (ook al is het een uur van tevoren). Om dit soort gevallen op te vangen zal er ook een reservelijst komen voor de fotografen en modellen.