Hierbij open ik een topic om een fotomeeting te houden in het militaire oefengebied de Marnewaard (Lauwersoog). Hiervoor heb ik toestemming gevraagd. In dit topic zullen jullie alle informatie vinden over de locatie, het opgeven voor modellen en fotografen en alle andere zaken die belangrijk zijn! Lees alle informatie goed door, alvorens je je besluit aan te melden!
Waar?
Parkeren en verzamelen bij de Willem Lodewijk van Nassau Kazerne. Aangezien ik onmogelijk een adres kan vinden, geef ik jullie hierbij de coördinaten. 53° 21′ 45.93″ N, 6° 15′ 53.54″ E
Als je deze invoert op Maps, kom je op de juiste locatie uit. De weg waar de kazerne aan ligt is als het ware verbreed en daar kan worden geparkeerd.
Het gebied kent een ruiterroute die over de gedraineerde tankbanen loopt. Met z'n allen zoeken we een geschikte plek waar we zowel de vlakte als het bos e.d. kunnen gebruiken voor de foto's. We mogen wel enigszins van de paden afwijken voor deze meeting, maar het is niet de bedoeling dat we honderden meters van het pad afwijken.
Wanneer?
Een datum moet er nog gekozen worden, maar dit zal een weekend in maart zijn. Bij het opgeven zal ik jullie ook vragen om je beschikbare/voorkeurs data door te geven. Dit geeft echter geen garantie dat het de datum wordt waarop de meeste mensen aangeven te kunnen.
Er zal een ochtendgroep en een middaggroep zijn. Het schema hiervoor zal nog bekend gemaakt worden.
Wie?
Modellen
Iedereen is welkom om zich op te geven. Het is tot zondag 5 februari 23:59 mogelijk om je op te geven. Hierna zullen de inschrijvingen sluiten en zullen er modellen worden gekozen door de fotografen.
Mochten er zich na deze sluiting van inschrijvingen nog geen 10 opgaves zijn, dan wordt de opgave deadline een week opgeschoven.
Er zullen portret en rijfoto's gemaakt worden. Losgooien is op deze locatie helaas niet mogelijk. Ook aangespannen combinaties zijn helaas niet welkom. In totaal zullen er 8 modellen mee gaan, 4 in de ochtend en 4 in de middag.
Ik neem sowieso mijn eigen paard mee als model, dus daarnaast is er nog plek voor 7 modellen.
Dit is het lijstje waarvan ik verwacht dat ik het jullie volledig ingevuld in het topic plaatsen (ik gebruik mezelf als voorbeeld):
Naam: nadjanadja
Naam paard: Elfina
Ras: KWPN
Bijzonderheden: M1 niveau
Voorkeur data: 4/5/11/12/18/19/25/26 maart
Foto('s) paard (maximaal 2):
Ik zal vervolgens een lijstje bijhouden met alle opgaves!
Fotografen
Ook iedereen is welkom om zich op te geven als fotograaf. Het is wel de bedoeling dat iedere fotograaf minimaal 5 bestanden op webformaat aflevert. Nabestellen is volgens de kosten van iedere indivuele fotograaf.
De bedoeling is dat er 8 fotografen meegaan, zodat er koppels van 2 kunnen worden gevormd bij ieder model.
Ook voor jullie is het de bedoeling om het volgende lijstje in te vullen:
Citaat:Naam:
Apparatuur:
Website (evt.):
Voorkeur data: 4/5/11/12/18/19/25/26 maart
Ook de fotografen quote ik zelf in een overzichtslijstje.
Overig
Ik hoop dat ik alles nu op de juiste manier heb uitgelegd en beschreven. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag!
Daarnaast zou het leuk en handig zijn als er iemand de meeting samen met mij zou willen organiseren, ook omdat ik natuurlijk zelf een paard meeneem. Mocht je dit leuk lijken dan ontvang ik graag een PB!
Ik ben benieuwd wie er zin heeft om mee te gaan!