[P/M/H] in het noorden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tenno7

[P/M/H] in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 19:13

Hallo,

Het valt mij op dat er bijna geen fotomeetings in het noorden van het land zijn. Denk aan Groningen of Noord Groningen.
Mij lijkt het leuk om hier wat meer te gaan organiseren. Alleen heb ik het zelf nog nooit gedaan.
Ben zelf wel fotograaf. Dus weet wel een beetje van hoe of wat.
Mijn vraag is..

Is er meer animo voor meetings in het noorden.
Zijn er mensen die kunnen helpen organiseren?

Groetjes

Dancyy

Re: [P/M/H] in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:18

Lijkt me heel leuk!
Denk alleen niet dat je heel veel aan mij hebt qua helpen met organiseren want daar heb ik totaal geen ervaring mee.

Oblivion

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:19

Ja, heel leuk! Ik heb ook geen ervaring qua organiseren, maar ik wil het best proberen. :D

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 20:39

Meeting in het Noorden altijd goed. Volgens mij liep er ook al een topic over meetings in het noorden een tijdje geleden.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 20:42

Ik heb geen ervaring met het organiseren, maar ik heb wel alle tijd ervoor en ben redelijk goed in het organiseren. Dus ik wil daar zeker wel bij helpen ;) Lijkt me hartstikke leuk.

Ik denk dat je het beste, tenminste, dat vind ik, met iets kleins kan starten, zoals een hondenfotomeeting en kijken hoe je dat bevalt en hoe dat gaat, en vanuit daar, als dat goed gaat, iets met paarden kan doen. Met honden is het net wat makkelijker/flexibeler dan met paarden.

Figaros

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:45

Ja inderdaad viel mij ook op! Zelf woonachtig in Friesland.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:48

Ik zoek er ook af en toe naar, zou graag wat foto's van mij en m'n paard in vrije tijds outfit. Zodat ik ook eindelijk een mooie canvas aan de muur kan hangen.

Vraag me alleen wel af hoe dit in z'n werk gaat. Qua tijd etc.

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 13:57

Ja eerst met honden beginnen is mischien wel een goed idee

poesjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 11:41

Ik heb zelf 2 x een meeting georganiseerd.
wil je wel helpen... :) alleen zit niet meer zoveel op bokt.. je weet wel wie ik ben,, stuur me anders maar een pb via fb

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:25

Ik ben voor een meeting :j Wil het weer wat meer op pakken nu dat het rustiger lijkt te worden met werk. Heb zowel model als camera, dus als beide kan ik :)) Jarvis heeft al eens voor de lens gestaan, dus ik wil best enkel als fotograaf mee :j
Wil je de meeting laten plaatsvinden op volgorde van aanmelding, of stemmen (qua modellen)?

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-17 13:17

Tigress schreef:
Ik ben voor een meeting :j Wil het weer wat meer op pakken nu dat het rustiger lijkt te worden met werk. Heb zowel model als camera, dus als beide kan ik :)) Jarvis heeft al eens voor de lens gestaan, dus ik wil best enkel als fotograaf mee :j
Wil je de meeting laten plaatsvinden op volgorde van aanmelding, of stemmen (qua modellen)?

Ja ik wil eerst een locatie hebben. En wil de fotograven zelf uitzoekeb zodat ik gevorderen en beginners aand de beurt komen. En modellen laten uitkiezen door de fotograven.. mensen die weten hoe het verder gaat kwa locatie? Moet je dat ook navragen bij het beheer waar je de shoot gaat doen?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 13:25

Ik denk dat dat heel erg afhangt per locatie, maar het is nooit verkeerd om voor zekerheid de beheerder van de locatie te contacteren.

Figaros

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 14:36

Willen jullie meer in de buurt van Groningen? Anders zou Havelte misschien ook een optie kunnen zijn?

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 14:49

Ik had laatst contact met iemand om iets te organiseren in het noorden, maar dit is helaas een beetje doodgebloed.

Ik zou me als als paardenmodel wel willen aanbieden!
Heel stiekem zou ik me ook wel willen aanmelden als fotograaf, maar ik ben echt heel erg beginner en ik zou dan de camera van mijn vriend moeten lenen. Maar, als jullie fotografen te kort komen, dan mag er best een berichtje naar me gestuurd worden!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 14:53

Ik weet niet hoe noordelijk je zoekt maar ik organiseer een paar keer per jaar een meeting in Veendam, borgerswold. Komend voorjaar wordt er weer een gehouden, misschien leuk om mee te doen?

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 15:10

Ik ben ook meestal wel in voor een fotomeeting in het Noorden!

IsaCalixa heeft al een aantal fotomeetings in het Noorden georganiseerd dus je zou haar ook kunnen berichten. Heb haar wel geholpen en zelf ook een fotomeeting georganiseerd, dus je mag mij ook altijd pb'en! :)

Figaros

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 15:26

Murosch schreef:
Ik weet niet hoe noordelijk je zoekt maar ik organiseer een paar keer per jaar een meeting in Veendam, borgerswold. Komend voorjaar wordt er weer een gehouden, misschien leuk om mee te doen?

Dat is voor mij een uur en een kwartier rijden maar dat heb ik er wel voorover hoor! :-)

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 15:36

ik zou wel interesse hebben ! :)

woon zelf in NO friesland. heb een camera waar ik nu steeds meer vrienden mee word (ben een hobby fotograaf)
en ik zou ook wel als model kunnen eventueel.

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-17 18:10

Die meetings in veendam komen me bekend voor, maar er zijn nog zoveel mee leuke locatie's zoals het Lauwersmeer gebied, en denk aan bijvoorbeeld Menkemaborg in uithuizen. ik zou het nog meer naar het noorden willen trekken. Havelte is voor velen al best een reis.
iemand die nog meer wel gave locatie's weet?
dan kunnen we mischien wat gaan opbouwen met elkaar

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:14

Lauwersoog is inderdaad heel erg gaaf! Dan moet je denk ik wel toestemming vragen, maar daar is in ieder geval ruimte genoeg.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:15

Vind ik een goed idee Tenno :j Havelte is voor de noorderlingen al wat meer in de buurt, maar echt meer naar het noorden toe zie je niet veel.

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:17

Als locatie wanneer het met honden/mensen gaat zouden jullie ook het bos in Roden of het bos in Bakkeveen kunnen gebruiken. Beide zijn losloopgebieden die verschrikkelijk mooi zijn. :) Roden heeft een mooi zwemmeertje midden in het bos, Bakkeveen heeft een mooie zandvlakte met heuvels.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:22

Klopt, al zit je met bakkeveen al gauw met veel wandelaars en honden als je op een mooie dag daar bent. Daar moet je goed rekening mee houden :j
Zelfde met Roden, zeker bij het meertje.

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-17 19:28

Roden lijkt me ook leuk.. daar eens een honden meeting doen? En wie wil me erbij helpen?

Figaros

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:16

Klinkt allemaal leuk! Maar het plan is eerst om een honden meeting te doen?