Ik ben Maartje, 14 jaar en ik fotografeer nu ongeveer 4 jaar. Omdat ik in het nieuwe jaar meer wil gaan fotograferen wil ik een portfolio opbouwen met mooie foto's en daarom leek het mij een goed idee om een fotomeeting te organiseren. Ik heb al eerder een fotomeeting georganiseerd en dat is allemaal prima verlopen!
Wat is het idee?
Ik wil met een club van 5 paarden/pony's en ong 5 fotografen (inclusief ikzelf) naar het strand en de duinen van Hargen aan zee. Daar gaan we in de duinen portret foto's maken en op het strand de rij en losgooifoto's.
Thema
Het thema is paarden met lange manen/apart behang en evt met wat jongere kinderen. Ook zijn paarden die vrijheidsdressuur oefeningen beheersen welkom! (zie collage (niet mijn foto's))
Ik kies zelf de fotografen uit, alle fotografen kunnen dus kans maken. Ook de wat minder ervaren.
De modellen worden gekozen door de fotografen, elke fotograaf maakt een top 5 van de paarden die hij/zij wilt fotograferen.
*Aanmelden*
Fotografen
Naam:
Bokt naam:
Ervaring:
Apparatuur:
Portfolio:
Modellen
Naam:
Bokt naam:
Naam paard:
Foto paard:
Bijzonderheid paard:
De datum word 19 februari 2017 (als er geen onvoorziene omstandigheden bij komen kijken).
Deelnemen is geheel op eigen risico de organisatie is niet verantwoordelijk voor evtuele schade aan tuig, paard of dergelijke.
Locatie verzamelen: Hargerstrandweg 1, 1871 GZ Schoorl.
Binnenkort maak ik een site aan waar alles nog duidelijk op te vinden is!