[P/M] Strandshoot (heemskerk,wijk aan zee..)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ooeveoo

[P/M] Strandshoot (heemskerk,wijk aan zee..)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-16 22:36

Heey allemaal,

Op mijn bucketlist staat al een tijdje een fotoshoot te paard op het strand...
Heel graag zou ik dit met mijn knuffel arabierenvriend Miting doen! _/-\o_

Miting staat op een stal in Castricum en er is een mogelijkheid om hem met de trailer te vervoeren, dan bijvoorbeeld naar strand Wijk aan Zee, Heemskerk of Castricum.

Ik ben bereid in een mooie lange jurk te gaan en lekker op blote voetjes. Echt een beetje een dromerige zomeravond shoot is het idee... <3

Zijn hier mensen ervoor in? Fotografen en ook nog andere paardenmodellen met baasjes/verzorgers uit de omgeving??? *\o/*
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 20-06-16 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel aangepast

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:38

Ik heb een merrie in Heemskerk staan :j zou graag mee willen als model als het in Heemskerk plaatsvindt!

_l_amanda_l_

Re: Fotografen gezocht STRANDSHOOT (heemskerk,wijk aan zee..)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:43

Ik kom totaal niet uit de omgeving, mag dat ook? :D Onder voorbehoud van de datum dan, heb ik wel interesse als fotograaf! (en weet ik wss. nog wel een aantal geïnteresseerden die model willen staan..)

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:00

Meldt me ook aan als model met mijn merrie Zazou (koffievosroan)en dochter Fleur. Leuk thema! Zazou kan tuigloos op strand (in paddock).
Wij staan in Bakkum :j.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:06

Lijkt mij hardstikke leuk om met Chanel mee te doen :) als modellen weliswaar

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:49

Voor mij redelijk ver weg, maar dit staat ook nog steeds op mijn wensenlijstje! Als fotograaf dan. Dus ik meld me ook maar even aan :D

Kiichi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:55

Onder voorbehoud van de datum, wil ik misschien wel komen als fotograaf :)

InMu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:10

Ook ik wil me aanmelden als fotograaf.

Luckyy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:32

Ik zou ook wel mee willen als fotograaf! Klinkt heel tof.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:40

Ovb van de datum wil ik ook wel mee als fotograaf

ooeveoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 15:03

Ooooh wow allemaal reacties!! *\%/* haha superleuk. Oh shiiit ik heb alleen geen idee hoe nu verder, heb dit nog nooit georganiseerd en ben niet zo heeeel bekend met bokt ( 8)7 confessie...) zeker niet dit forum gedeelte. Euhm.. Plan van aanpak. Iemand dit eerder georganiseerd? *D

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:05

Ik zou ook graag als model meedoen als dat nog kan :)

ooeveoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 15:09

Wat is wijsheid... Max 5 paarden met modellen en 5 fotografen? Om het overzichtelijk te houden? En dan even kijken van hoe laat tot hoe laat we op het strand mogen zijn... En op een dag in het weekend sowieso lijkt mij waarop waarschijnlijk de meeste mensen wel kunnen.. Ik zal zsm met data komen. Zouden degene die zich op willen geven als fotograaf wat voorbeeldjes kunnen laten zien van wat jullie zoal kunnen?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:13

ooeveoo schreef:
Ooooh wow allemaal reacties!! *\%/* haha superleuk. Oh shiiit ik heb alleen geen idee hoe nu verder, heb dit nog nooit georganiseerd en ben niet zo heeeel bekend met bokt ( 8)7 confessie...) zeker niet dit forum gedeelte. Euhm.. Plan van aanpak. Iemand dit eerder georganiseerd? *D

Nee maar in de basis is het niet zo moeilijk.

Je maakt een lijstje met modellen en fotografen. Beide wil je niet in oneindige aantallen want dan gaat het mis.

Vervolgens zoek je in jouw geval iemand die de coordinatie wil doen (tijdsplan).
wil je ook "losloopfoto's" dan is het zinvol om een stuk strand af te kunnen zetten middels prikpaaltjes.
Die zijn wellicht ook bruikbaar om paddockjes mee te maken, al vraag ik me af of je dat op het strand moet willen.

Luckyy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:13

Vijf paarden en vijf fotografen lijkt me inderdaad wel zo overzichtelijk. Evt. kunnen er ook wat meer fotografen omdat ze in groepjes van twee bijvoorbeeld kunnen fotograferen maar je moet maar even kijken hoeveel zich er hebben aangemeld.

ooeveoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 15:18

ikke schreef:
ooeveoo schreef:

Nee maar in de basis is het niet zo moeilijk.

Je maakt een lijstje met modellen en fotografen. Beide wil je niet in oneindige aantallen want dan gaat het mis.

Vervolgens zoek je in jouw geval iemand die de coordinatie wil doen (tijdsplan).
wil je ook "losloopfoto's" dan is het zinvol om een stuk strand af te kunnen zetten middels prikpaaltjes.
Die zijn wellicht ook bruikbaar om paddockjes mee te maken, al vraag ik me af of je dat op het strand moet willen.

Thanks voor het mee denken! Ja tijdsplan, check! :D Even over na denken.. Hmm ik dacht zelf niet aan los, zelf een wens voor portretfoto's, op en naast het paard. Eventueel dus ook nog wat rijfoto's, maar persoonlijk ga ik niet voor los. Laten we het dan bij portret en eventueel rijfoto's houden

ooeveoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 15:19

Even in wat links gespiekt, Amanda Melchior, Ineke Mulder en Kim Gudde jullie zijn al door mijn selectie _/-\o_
Heb al wat mooie beelden gezien! Super, leuk dat jullie mee willen doen! *D

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:21

Onder voorbehoud van datum en vervoer (reis met openbaarvervoer, als iemand mij wilt op zou willen halen van een station zou fijn zijn. Kom zelf uit Den Helder) wil ik mij wel aanmelden als fotograaf.

Ik zou iig niet te veel modellen doen. Zeker niet in de avond. Denk dat 4 of 5 modellen prima is. Fotografen kunnen in principe in tweetallen werken. Drietal zou ik niet doen aangezien er niet heel veel tijd is per model en als iedere fotograaf wat anders wilt.. En niet ieder fotograaf is even snel. :P
Meestal word er 10-15 minuten per model gerekend en dan word er gewisseld. Dus met 4 modellen ben je 40-60 min kwijt.

ooeveoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 15:25

Ooh een belangrijke waar ik nu over na denk... Zelf ben ik de afgelopen jaren into horsemanship. Ik zou het heel leuk vinden om dat ook wat in andere combinaties terug te zien. In ieder geval geen paarden met van alles erop en eraan aan hulpmiddelen, zwepen, sporen. Niet om over te veroordelen, maar dat is niet passends in hetgeen waar ik zelf aan dacht als fotoshoot.

Kernwoorden: PLEZIER, STRAND, ZWIERIGE LANGE ZOMERJURKEN, RUST, LIEFDE (de band tussen paard en mens)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:27

Mij komt een zaterdag het beste uit aangezien op zondag de stal sluit om 20.00 uur. (We mogen vanaf 19.00 uur op het strand :) )

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:27

Misschien ook leuk als de modellen een foto plaatsen van paard en jurk? Krijgen de fotografen ook een idee. En kunnen we van te voren ook dingen bedenken. :)

ooeveoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 15:28

ooeveoo schreef:
Even in wat links gespiekt, Amanda Melchior, Ineke Mulder en Kim Gudde jullie zijn al door mijn selectie _/-\o_
Heb al wat mooie beelden gezien! Super, leuk dat jullie mee willen doen! *D

Puppy1128 ook jou zou ik er graag bij willen, qua vervoer zou daar wel iets op te regelen moeten zijn!

ooeveoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 15:31

puppy1128 schreef:
Onder voorbehoud van datum en vervoer (reis met openbaarvervoer, als iemand mij wilt op zou willen halen van een station zou fijn zijn. Kom zelf uit Den Helder) wil ik mij wel aanmelden als fotograaf.

Ik zou iig niet te veel modellen doen. Zeker niet in de avond. Denk dat 4 of 5 modellen prima is. Fotografen kunnen in principe in tweetallen werken. Drietal zou ik niet doen aangezien er niet heel veel tijd is per model en als iedere fotograaf wat anders wilt.. En niet ieder fotograaf is even snel. :P
Meestal word er 10-15 minuten per model gerekend en dan word er gewisseld. Dus met 4 modellen ben je 40-60 min kwijt.

Super! Thanks voor het mee denken! Het is dat ik zelf weinig tot niets meer met mijn fotografie doe... Ooit nog eens een studie erover gedaan... :') Maaaaar daardoor heb ik wel een heldere visie van hoe ik de shoot voor ogen zie dus zal ook kijken of ik wat voorbeeldjes kan plaatjes.. En ja een foto van mezelf en het paard.. Jurk moet ik nog scoren maar dat komt goed. :))

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:32

Onder voorbehoud van de datum zou ik ook wel mee willen als fotograaf! :)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:32

ik zou ook wel willen fotograferen :)
Strand hargen ben ik ook wel eens geweest voor een strandshoot.