Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik zou namelijk graag in de ene sessie mijn hond meenemen en in de andere sessie fotograaf zijn. Ik snap dat dit wat ongebruikelijk is. Mocht een fotograaf hetzelfde idee hebben kunnen we afwisselen, of als een fotograaf bijvoorbeeld alleen een dagdeel mee kan doen hoor ik dit graag. Als het uiteindelijk niet mogelijk blijkt, houd ik het bij fotograaf zijn, of probeer ik iemand te regelen die Duke "hanteert". Voor nu zet ik me dus even in beide lijsten. Citaat:Graag niet de lijst quoten! Ik zorg ervoor dat de lijst steeds geupdate wordt!
Fotograven: Naam; ervaring niveau; link naar portfolio.
1. Shiloh; Beginner+ ; Bokt Picture of the week
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Reserves:
Modellen: Naam; naam hond; ras; voorkeur ochtend of middag; 2 foto's van de hond.
1.Shiloh; Duke; Hollandse herder; Geen voorkeur; Foto1, Foto2
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Kan ik er lekker lang naar uit kijken
) 

)
En ik zou graag mijn camera weer uit het stof trekken.
En dat het voor mij iets verder rijden is(Zuidholland, onder Rotterdam) Dus ik zou eventueel iemand op kunnen halen... Shiloh schreef:De eerst genoemde datum is een beetje te kortdag.
Ik kom morgen even met een paar suggesties voor eind september/oktober voor de geïnteresseerden hier. Als we tot een datum zijn gekomen maak ik even een vers topic.
Hoef je geen nieuw topic aan te maken

Ik zou het erg leuk vinden als deze meeting doorgaat, maar het prettigste is wel een datum in oktober.
) zorgde ervoor dat ik even niet rustig naar de agenda kon kijken. Quote het even en zet je naam achter de data die je kunt. Datum waarop de meeste kunnen wordt het.Shiloh schreef:Sorry, wat onverwachte bijkomstigheden en zorgen (incl. zieke hond) zorgde ervoor dat ik even niet rustig naar de agenda kon kijken. Quote het even en zet je naam achter de data die je kunt. Datum waarop de meeste kunnen wordt het.
Hierbij wat voorstel dagen:
24 september: Shiloh - Nicky(alleen middag)
25 september: Shiloh
2 oktober: Shiloh - Nicky(alleen middag)
9 oktober: Shiloh - Nicky(alleen middag)
15 oktober: Shiloh - Nicky(alleen middag)
22 oktober: Shiloh
23 oktober: Shiloh - Nicky(alleen middag)