Ik hoop dat jullie het ook jammer vinden dat er in het noorden weinig fotomeetings zijn dus bij deze doe ik maar een poging. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan, dus alvast excuus voor eventuele verwarring.
Hierbij alvast een aantal zakelijke punten :
Locatie : Tripsbos in Tripscompagnie (voor de mensen die net als ik zijn en dit na moeten zoeken, dat ligt vlakbij Hoogezand (Groningen), iets richting Duitsland)
Datum:
30 april / 7 mei. In principe 30 april, bij slecht weer word het 7 mei, dit zal ik zo snel mogelijk laten weten.
Thema:
in princiepe geen thema. Wel wil ik dat je netjes verzorgd bent op de meeting, dus tuig ed schoon.
Natuurlijk is het erg leuk om wel in thema te komen, dat geeft vaak leuke foto`s !
Ik nodig graag 6 fotografen uit. Fotograven dienen binnen 2 weken 2 foto`s van ieder model af te leveren. Binnen 4 weken dienen minimaal 6 foto`s van elk model te worden afgeleverd.
Als je graag mee wilt als fotograaf even het volgende lijstje invlullen en quoten.
Fotograven:
1. bokt naam - naam - website
2. bokt naam - naam - website
3. bokt naam - naam - website
4. bokt naam - naam - website
5. bokt naam - naam - website
6. bokt naam - naam - website
Reservelijst fotografen:
1. bokt naam - naam - website
2. bokt naam - naam - website
3. bokt naam - naam - website
4. bokt naam - naam - website
5. bokt naam - naam - website
6. bokt naam - naam - website
Wanneer er voldoende aanmelding is bij modellen kunnen we besluiten bijvoorbeeld een ochtendgroep en middaggroep te doen.
In eerste instantie gaan er 6 modellen mee (ik neem zelf mijn model ook mee

Ook als je als model mee wilt , graag even onderstaand lijstje invullen en quoten:
Modellen:
2. bokt naam- naam - voorbeeldfoto
3. bokt naam- naam - voorbeeldfoto
4. bokt naam- naam - voorbeeldfoto
5. bokt naam- naam - voorbeeldfoto
6. bokt naam- naam - voorbeeldfoto
Reservelijst modellen:
1. bokt naam- naam - voorbeeldfoto
2. bokt naam- naam - voorbeeldfoto
3. bokt naam- naam - voorbeeldfoto
4. bokt naam- naam - voorbeeldfoto
5. bokt naam- naam - voorbeeldfoto
6. bokt naam- naam - voorbeeldfoto
Kosten ? Geen !
De foto`s mogen met logo worden afgeleverd.
Als er een ochtend en middaggroep komt, wil ik evt voor een lunch zorgen voor fotografen en/of modellen indien je dit graag wilt (hiervoor vraag ik wel een kleine bijdrage om voor mij de kosten te dekken).
Is er nog iets onduidelijk ? Vraag het mij even , ik leg het graag uit of voeg nog iets toe ! Ook tips oid zijn welkom !
Ik hoop dat jullie hier ook naar uitkijken!