Sabine_vt en ik organiseren weer een fotomeeting, deze keer niet in ons oude vertrouwde Spijkbos, maar in het Roggebotszand te Dronten!

We zijn op zoek naar 6 fotografen, en 8 modellen. Wat fotografen betreft, je hoeft niet per se ervaren te zijn! Fotomeetings zijn om van elkaar te leren

Fotografen
De fotografen gaan op volgorde van aanmelding, de rest komt op de reservelijst. Aanmeldingen via het topic worden niet meegerekend. Sabine en ik gaan zelf sowieso mee als fotograaf, daarom zijn we op zoek naar nog 6 andere fotografen.
Om je aan te melden stuur je mij een pbtje met de volgende gegevens:
Bokt naam:
Naam:
Ervaring:
Website:
Modellen
Het lijkt ons leuk om gevarieerde modellen te hebben. De modellen worden gekozen door de fotografen. Modellen die niet gekozen worden, komen op de reservelijst. Aanmeldingen via het topic worden niet meegerekend.
Om je op te geven als model stuur je mij een pbtje met de volgende gegevens:
Naam:
Naam paard:
Ras:
Bijzonderheden:
2 foto's
het plan
Het idee is om te werken met een ochtend en een middaggroep, elk 4 paarden. Eerst worden er portretfotos gemaakt, daarna losgooi en eventueel rijfoto's
Datum
Over de datum zijn we nog niet helemaal uit, dat zouden we eventueel met een datumprikker kunnen beslissen. Wij zaten te denken aan ergens in mei/juni
Wij hebben er in ieder geval al heel veel zin in!