N.a.v. het topic van bokker Jis van een watershoot fotomeeting leek het mij leuk dit hier ook te organiseren. Locatie is nog onbekend, dit wil ik vanwege het feit dat ik het klein wil houden samen met de modellen en fotografen overleggen. Het zal wel in Noord-Brabant zijn. We kunnen evt. een visagiste regelen, dit is maar net wat de uiteindelijke groep graag wilt. Verder wil ik er met name een gezellige en leerzame dag van maken

MOODBOARD

Bron: Pinterest
WIE?
Ik wil in totaal 4 fotografen en 3 modellen meenemen. Zelf ben ik dus al een van de fotografen wat dus betekent dat er nog 3 fotografen mee kunnen ! We fotograferen met zijn 4en de modellen een voor 1, zodat het model niet te lang in het (eventueel nog koude) water hoeft te staan.
WAAR?
De locatie is de IJzeren Man in Vught. Het precieze adres zal ik tegen die tijd aan iedereen geven. Verder zal ik in ieder geval zorgen voor wat lekkers voor iedereen en voldoende drinken. Ook leuk het mij leuk om na afloop met de groep bij mij thuis te barbecuen voor een kleine bijdrage, dus geef dit ook even bij het aanmelden aan of je hier interesse in hebt.
WANNEER?
Aangezien de modellen het water in zullen moeten gaan zullen we nog even geduld moeten hebben. De meeting zal plaatsvinden op 30 April. Het zal dan zeker nog niet super mooi weer zijn dus ik zorg voor voldoende badjassen en kleedjes en dergelijke voor de modellen. Bij slecht weer word er in overleg een andere datum gekozen.
KEUZE
Mijn bedoeling is om dit zo goed en professioneel als mogelijk weg te zetten, ik kies dan ook de fotografen en modellen op basis van hun enthousiasme en inzet. Hoe meer inzet je toont, hoe meer kans je maakt om mee te kunnen. Dit zorgt er ook voor dat we met een groep enthousiaste mensen zijn en zo kunnen we er een zo gezellig als mogelijke dag van maken. (denk aan maken van moodboards en dergelijke van de fotografen en het laten zien van kleding welke er gebruikt zal worden voor de modellen)
AANMELDEN
Aanmelden kan enkel via PB, aanmeldingen via het topic worden niet als aanmelding beschouwd. Dit om overzicht te behouden voor iedereen. Ik zal halverwege maart de modellen en fotografen kiezen.
Fotografen schreef:Boktnaam:
Naam:
Website:
Apparatuur:
BBQ ja/nee?:
Modellen schreef:Boktnaam:
Naam:
Leeftijd:
Duidelijke foto:
Laten we hopen op een gezellige dag