Zaterdag 30 april organiseer ik een barokke paarden meeting in zuid holland. locatie nog niet bekend. suggesties zijn welkom!
alleen barokke paarden zoals friezen, PRE'S, Andalusiers en tinkers zijn welkom op deze meeting. aangezien het een sprookjesmeeting is, is het een must dat je in een jurk komt!.
Wanneer
de datum van deze meeting is op zaterdag 30 april. de reservedatum is zaterdag 7 april. hou dus beide datums vrij!
de locatie is nog niet bekend. Het gaat in een bos gebeuren, of in een prachtig duingebied (waterleidingduinen?) suggesties voor locaties zijn meer dan welkom! een must is dat het een beetje een omgeving is met veel bomen. Soesterduinen zijn weer te duin. in de provincie Zuid-Holland!
Wat?
Wij organiseren een barokke paarden meeting in omgeving zuid holland in een bosachtig gebied. het is een sprookjesthema, dus het is de bedoeling dat er een model in een jurk komt. Er wordt ook een MUAH geregeld om haar & make-up van de modellen te verzorgen. Hiervoor is een bijdrage mogelijk. Aanmelden voor MUAH kan via PB. Er komt ook een paddock om portretten zonder tuig te maken, actiefoto's te laten maken en rijfoto's evt zonder tuig.
Fotografen
Het wordt een klein clubje van 4 fotografen ( inclusief ik, dus nog 3 extra). deze fotografen hebben ervaring.
de fotografen geven 5-10 foto's op klein formaat weg. let op: de fotografen geven geen gratis grote bestanden weg! Nabestellen kan via de desbetreffende fotograaf.
Modellen
Wij zijn opzoek naar barokke paardenmodellen. alles is welkom! We houden het op 2 paarden in de ochtend, 2 in de middag. 4 totaal dus!
Inschrijven Fotografen
Citaat:Naam bokt:
Naam fotografie:
Portfolio:
Inschrijven Modellen
Citaat:Boktnaam:
Naam:
Naam paard:
Ras paard:
minimaal 2 foto's:
Locatiesuggestie:
Citaat:-